بایروی استفاده از فیلم های استوک فوتیج در فیلم های بازاریابی در سال 2020: 3 مورد مثبت و مثبت - بایروی

در برهه ای از زمان یا لحظه ای دیگر ، احتمالاً به فیلم های خود نگاه کرده اید و فکر کرده اید:

  • “مرد ، داشتن فیلمهایی از XYZ بسیار خوب خواهد بود”
  • “B-roll مانند آن جالب خواهد بود ، اما برای ما خیلی مشکل است که شلیک کنیم”
  • “من این کلیپ عالی را در iStock پیدا کردم ، آیا باید پول آن را خرج کنم؟”

خوب ، دقیقاً مثل شما ، من هم همین افکار را داشته ام.

b-roll به عنوان یک فیلمبردار ، یک قسمت مهم در هر پروژه ویدیویی است. شما باید دائماً مراقب فیلم های عالی باشید و حتی در صورت لزوم آنها را در متن های خود کار کنید.

مسئله این است که ، حتی با یک برنامه ریزی دقیق ، ممکن است لحظات خوبی را از دست بدهید. هر چقدر که بخواهید همه چیز را ادامه دهید ، چیزهایی را از دست خواهید داد و خیلی دیر به ایده های عالی خواهید رسید.

خوب ، شما چکار می کنید؟

خوب ، دو گزینه وجود دارد. یکی: بیرون بروید و فیلم هایی را که بار اول از دست داده اید ، بگیرید. اما ، این ممکن است باعث شود پروژه ها به عقب رانده شوند زیرا زمان بیشتری طول می کشد.

متناوباً ، شما می توانید از آنچه ما “فیلم های سهام” می نامیم استفاده کنید. این فیلم هایی است که به صورت حرفه ای فیلم برداری شده است و از طریق سایت های مختلف آنلاین مختلف برای خرید در دسترس است.

در این مقاله ، ما قصد داریم به موارد مثبت و منفی فیلم های سهام بپردازیم. من توضیح خواهم داد که چگونه می تواند به فیلم های شما و مزایای استفاده از آن کمک کند. من همچنین به معایب فیلم های موجود در انبار و چگونگی آسیب رساندن به فیلم های شما می پردازم.

مزایای فیلم های سهام حرفه ای

تصاویر سهام یک گزینه عالی برای داشتن است. این واقعاً می تواند به شما در روایت بهتر داستان کمک کند و به شما امکان می دهد خلا the پروژه های ویدیویی خود را پر کنید. به طور کلی ، آنها همیشه از کیفیت بالایی برخوردارند و زمانی که اهمیت اساسی دارد ، ممکن است روز را نجات دهد.

شما می توانید داستان را بهتر بگویید

به عنوان مثال ، فرض کنید در حال مصاحبه با یکی از متخصصان موضوع خود هستید. در مصاحبه ، آنها چیزی راجع به کار تیمی یا همکاری در محیط کار ذکر کرده اند.

اگر نکته اصلی در پیام است ، می خواهید آن را برجسته کنید. با این حال ، شما یا فراموش کرده اید که این کلیپ را ضبط کنید ، یا نمی توانید افراد مناسب را در جای خود قرار دهید. با این وجود ، این قسمت مهمی از داستان شماست. تصاویر سهام را وارد کنید

این وضعیت به راحتی اصلاح می شود زیرا شما می توانید در سایت هایی مانند Adobe Stock ، Videohive یا Shutterstock در میان دیگران کلیپ های افراد همکاری در یک دفتر را جستجو کنید. این سایت ها به شما امکان خرید و تهیه مجوز فیلم سهام را می دهند ، که می توانید در هر یک از فیلم های خود به جلو حرکت کنید تا زمانی که مجوز شما به روز است.

فیلم با کیفیت و حرفه ای است

وقتی نوبت به انتخاب فیلم های سهام می رسد ، می توانید به راحتی کلیپ های متناسب با وضوح پروژه خود را جستجو کنید. اکثر سایتهای فیلم سهام دو نوع وضوح را تبلیغ می کنند: ۱۹۲۰×۱۰۸۰ یا ۴K.

با افزایش فیلم های ۴K ، این گزینه خوبی است. شما نه تنها می خواهید یک قطعه فیلم متناسب با پروژه خود دریافت کنید ، بلکه کاملاً ترکیب شده ، نور مناسب و پایدار خواهد بود. این سطح از حرفه ای بودن است که باعث برجسته شدن فیلم های شما می شود و باعث می شود افراد واو بگویند .

این همچنین می تواند به شما امکان خلاقیت بیشتر را بدهد اگر فیلمبردار جدیدتری هستید و مهارت لازم برای گرفتن عکس را ندارید ، این می تواند پاسخ باشد.

با این حال ، همانطور که در زیر خواهید خواند ، به عنوان یک فیلمبردار که سعی در بهتر شدن دارد ، ابتدا باید سعی کنید b-roll مورد نظر خود را بدست آورید. با گذشت زمان نه تنها بهتر خواهید شد ، بلکه قبل از نیاز به عکس گرفتن نیز فکر می کنید و می بینید.

این یک صرفه جویی در وقت است

هیچ استدلالی وجود ندارد که خرید فیلم بسیار صرفه جویی در وقت است. به راحتی قابل دسترسی است و اگر تنظیمات مورد نیاز خود را بدانید ، یافتن آن آسان است.

مواقعی پیش می آید که نمی توانید از آنجا خارج شوید و کلیپ های مورد نیاز خود را بگیرید. شما ممکن است بیش از حد درگیر یک ویرایش شوید ، یا پروژه دیگری در پیش باشد و این اتفاق نمی افتد.

با استفاده از تصاویر سهام ، شما می توانید یک عکس مورد نیاز خود را بگیرید و با زمان خود انعطاف پذیر باشید.

اشکال استفاده از فیلم های سهام

مانند هر موردی ، موارد مثبت و منفی نیز وجود دارد. استوک فوتیج تفاوتی ندارند. در هر شرایطی قابل استفاده نیست و گاهی استفاده از آن غیرممکن است.

ممکن است گران باشد

اکثر اوقات ، با فیلم های با کیفیت بالا قیمت بالایی دارد. این فیلم (که ارزش خرید آن را دارد) ارزان نیست و می تواند خیلی سریع جمع شود ، مخصوصاً اگر از فیلم ۴K استفاده می کنید.

فقط به همین دلیل ، ما تمایل داریم که از تصاویر سهام به ندرت استفاده کنیم. در بسیاری از موارد ، تیم هایی که بودجه محدودی دارند مجبورند از تصاویر سهام به میزان کم استفاده کنند.

با این اوصاف ، شما در حال پرداخت هزینه برخی از بهترین فیلم ها و فیلم های حرفه ای هستید. این کلیپ ها با خدمه چند عضو و تجهیزات هزاران دلاری تهیه شده اند.

به یاد داشته باشید: این همیشه در مورد گفتن یک داستان بهتر و بهبود تجربه بیننده است. اگر این راهی برای انجام این کار برای شما است ، اگر قیمت باید مسئله ساز باشد ، در نظر بگیرید.

می تواند غیر شخصی به نظر برسد

با انتشار محتوای ویدئویی این روزها ، شما باید به مشتریان و چشم اندازهای تجاری خود نشان دهید.

اگر از فیلم های موجود برای b-roll استفاده می کنید ، انجام این کار بسیار سخت می شود. این می تواند غیر شخصی به نظر برسد و احساس سخت گیری از صحنه بودن داشته باشد.

وقتی نوبت به انتخاب فیلم می رسد ، می خواهید چیزی را انتخاب کنید که بتوانید آن را در محیط کسب و کار خود دوباره بسازید.

به عنوان یادداشت فرعی: به یاد داشته باشید که می خواهید یک فرهنگ ویدیویی سالم ایجاد کنید. وقتی از کارمندان خود در b-roll استفاده می کنید ، آنها احساس غرور و هیجان می کنند ، که به نوبه خود باعث می شود تمایل بیشتری برای کمک به پروژه های آینده داشته باشند.

این می تواند به رشد شما به عنوان فیلمبردار آسیب برساند

استفاده از تصاویر سهام نه تنها بر فیلم های شما تأثیر می گذارد بلکه می تواند بر شما به عنوان فیلمبردار تأثیر بگذارد. شما برای عکسبرداری ، ویرایش و خلق داستانها و تصاویر خیره کننده ای استخدام شده اید که به بهترین وجه داستان برند را به اشتراک می گذارد.

اگر از گزینه استفاده از تصاویر سهام سو ab استفاده شود ، نه تنها به کیف پول شما آسیب می رساند ، بلکه به رشد شما آسیب می رساند. این از نظر مهارت های شما به عنوان فیلمبردار و همچنین توانایی ایجاد روابط در تجارت اتفاق می افتد.

به عنوان یک فیلمبردار ، مهم است که من در تلاش هستم تا مهارت خود را بهبود بخشم و در همه جنبه های تولید ویدیو مهارت و دانش کسب کنم. که به صورت تکنیک های ویرایش ویدئو ، یادگیری در مورد تجهیزات دوربین و سبک های عکسبرداری در می آید.

همچنین باید بتوانم در مورد پروژه ها و ایده هایی که دارم با تیمم ارتباط برقرار کنم ، وظایفی را برای آنها تعیین کنم و بدانم که بر اساس رابطه ای که با آنها ایجاد کرده ام ، می توانم روی آنها حساب کنم تا آنچه را که لازم دارم به من برسانند.

هنگامی که از فیلم های سهام استفاده می کنید ، فرصت مشارکت همکاران خود در روند ساخت فیلم را از دست می دهید. وقتی این کار را انجام می دهید ، احتمال خرید و کمک به شما در صورت نیاز به آنها کمتر است.

آیا باید از فیلم های موجود در فیلم های خود استفاده کنید؟

تصاویر سهام دارایی خوبی است که باید در زرادخانه خود داشته باشید. به هر حال این چیزی است که من به شما توصیه می کنم کم مصرف از آن استفاده کنید و فقط در صورت استفاده واقعی از تجربه بیننده استفاده کنید.

در بعضی مواقع ممکن است بهترین گزینه نباشد. به یاد داشته باشید که می خواهید این ویدئو به مشتریان شما کمک کند تا شما را بهتر بشناسند و چیزهایی را یاد بگیرند که ممکن است از قبل ندانند.

اگرچه تصاویر موجود به طور قطع می توانند این کار را انجام دهند ، اما همچنین می توانند پیام شما را از بین ببرند. بهتر است ۱۰۰٪ مطمئن باشید که فیلم هایی که قصد استفاده از آنها را دارید بهترین تأثیر را برای همه خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 466 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.