خرید کوله پشتی شیائومی؛ محصولی زیبا و مینیمال که دوستش خواهید داشت

خرید کوله پشتی شیائومی؛ محصولی زیبا و مینیمال که دوستش خواهید داشت
راهنمای مطالعه

    احتمالا نام برند شیائومی را اخیرا زیاد شنیده‌اید. این برند چینی، محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کند که یکی از آنها انواع کوله‌ پشتی است. یکی از دلایلی که می‌تواند شما را به سمت خرید کوله پشتی شیائومی جذب کند، قیمت و مدل‌های متنوع و زیبای این شرکت است. با ما همراه باشید تا با بررسی مدل‌های کوله پشتی شیائومی به شما در خرید یک کوله پشتی مناسب کمک کنیم.

    خرید کوله پشتی شیائومی؛ کدام مدل؟

    چیزی به پاییز نمانده است. با رسیدن فصل مدارس و دانشگاه‌ها حتما به یک عدد کوله پشتی مناسب برای خود یا فرزندان یا حتی اطرافیان‌تان نیاز دارید.

    خرید کوله پشتی شیائومی، ابتکار عمل خوبی در اختیارتان می‌گذارد. این برند، رنگ‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های متنوعی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است و از همین رو، امکان انتخاب برای‌تان ساده‌تر است.

    در میان مدل‌های مختلفی که شیائومی به بازار روانه کرده است، هم مدل‌های ساده و رسمی وجود دارد و هم کوله‌پشتی‌هایی با رنگ‌بندی‌های شاد و متنوع. هم می‌توانید کوله‌پشتی‌هایی برای لپ‌تاپ خریداری کنید و هم کوله‌هایی ساده‌تر و بدون جای لپ‌تاپ که برای مصارف روزانه و عادی استفاده می‌شوند. در یک کلام، می‌خواهیم بگوییم که  شیائومی در دادن حق انتخاب به مشتری بسیار دست و دل‌باز عمل می‌کند.

    ۱. خرید کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل Urban Leisure

    خرید کوله پشتی شیائومی

    کوله‌ پشتی مدل اربن‌لیژر(urban leisure) از آن کوله‌ پشتی‌هایی است که خرید را برای‌تان کمی دشوار می‌کند. چرا؟ دلیل، این است که مدل مذکور در چند رنگ مختلف عرضه می‌شود؛ آبی، سبز تیره، نارنجی، مشکی، زرد، صورتی، قرمز. اگر طرفدار سادگی باشید و از وجود رنگ‌های شاد در ترکیب تیپ و استایل‌تان لذت نمی‌برید  قطعا به سراغ مشکی خواهید رفت. ولی در صورتی که رنگ‌های شاد و خاص را دوست داشته باشید در انتخاب کردن کمی دچار مشکل خواهید شد چون کوله‌های رنگی این مدل، همگی بسیار زیبا و جذابند.

    این مدل از کوله پشتی شیائومی برای حمل وسایل عادی و همچنین لپ‌تاپ طراحی شده است اما یادتان باشد که فقط برای لپ‌تاپ‌هایی مناسب است که ۱۱ یا نهایتا ۱۲ اینچی هستند.

    پس اگر لپ‌تاپ‌تان از این اندازه‌ها بزرگ‌تر است، کوله پشتی شیائومی مدل اربن‌لیژر، گزینه خوبی برای‌تان نخواهد بود. به طور کلی، ابعاد این کوله ۱۳ در ۳۴ در ۲۲/۵ سانتی‌متر است و کوله پشتی چندان بزرگی محسوب نمی‌شود. پس اگر وسایلی که می‌خواهید در کوله‌تان حمل کنید معمولا زیاد است و به فضا و جای زیادی احتیاج دارید، این مدل را خریداری نکنید.

    نکته کلیدی

    واقعیت دیگری که باید درباره این محصول بدانید، این است که با خرید کوله پشتی شیائومی در این مدل، کوله‌ای خواهید داشته که جنس تقریبا نازکی دارد و نمی‌توان آن را یک کوله پشتی محکم دانست. قیمت این کوله پشتی هم حدودا ۱۰۸ هزار تومان است که قیمت بسیار مناسبی در بازار این روزها به نظر می‌رسد.

    پس اگر به دنبال یک کوله پشتی ساده هستید که قرار نیست محتویات سنگین و متعددی در آن حمل شود و صرفا به رنگ و مدل آن توجه دارید؛ همچنین بودجه زیادی برای خرید کوله پشتی کنار نگذاشته‌اید و به دنبال داشتن یک کوله پشتی خیلی محکم نیستید؛ از خرید این مدل راضی خواهید بود.

    کوله پشتی شیائومی مدل Urban Leisure

    ۲. خرید کوله پشتی شیائومی مدل College Casual

    خرید کوله پشتی شیائومی

    کوله پشتی شیائومی مدل کالج کژوآل (college casual) برای کسانی مناسب است که لپ‌تاپ‌های بزرگ در حد ۱۵ اینچ استفاده می‌کنند و فضا و جای زیادی برای حمل وسایل‌شان نیاز دارند.

    ابعاد این کوله‌ پشتی ۱۵ در ۳۲ در ۴۵ سانتی‌متر است و کوله‌ای جادار و بزرگ محسوب می‌شود. پس برای دانشگاه و مدرسه، گزینه خوبی است و تمام افراد دیگری که وسایل زیادی را با خود در کوله‌ پشتی‌شان حمل می‌کنند هم می‌توانند به عنوان یک مورد مناسب به سراغ این مدل بروند. از جمله نقاط قوت دیگر این محصول باید به داشتن جیب‌ها و فضاهایی اشاره کرد که برای قرار دادن وسایل مختلف و قمقمه در نظر گرفته شده است.

    وجود تقسیم‌بندی‌های مناسب و جیب‌های متنوع در کوله پشتی باعث می‌شود تا وسایل‌تان را با نظم و ترتیب بیشتری در کیف حمل کنید و راحت‌تر باشید. ضمنا یادتان باشد که این کوله‌ پشتی در برابر آب مقاوم است. یعنی کوله‌ای ضد آب به شمار می‌رود و اگر در راه مدرسه یا دانشگاه، باران گرفت و هوس کردید که زیر باران، قدم بزنید اصلا نیازی به نگرانی درباره خیس شدن کوله پشتی‌تان وجود نخواهد داشت.

    نکته کلیدی

    هر چند که این کوله پشتی ضدآب است اما با تمام مزایایی که دارد باید بدانید که از آن کوله پشتی‌های فوق‌العاده محکم نیست و نمی‌توان در سفر یا مثلا کاربردهای دیگری که به یک کوله پشتی خیلی مقاوم احتیاج است روی آن حساب کرد.

    خرید کوله پشتی شیائومی مدل کالج به شما این امکان را می‌دهد که از میان رنگ‌های آبی، مشکی و خاکستری، رنگ و گزینه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. هر سه رنگ، نما و شکل زیبایی دارند و امکان هماهنگ کردن آنها با لباس‌هایی در رنگ‌های مختلف مقدور است. برای خرید این کوله پشتی باید حدود ۱۹۷ هزار تومان هزینه کنید. به نظر کوله پشتی خوبی است تا سلیقه شما چه باشد!

    کوله پشتی شیائومی مدل College Casual مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

    [related]10724[/related]

    ۳. خرید کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل ZJB4027CN

    خرید کوله پشتی شیائومیهمان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، خرید کوله پشتی شیائومی به معنای دادن حق انتخابی گسترده از میان مدل‌های متنوع به خود است. این مدل از کوله‌پشتی‌های شیائومی هم در سه رنگ طوسی، خاکستری و سورمه‌ای عرضه می‌شود. قیمت این مدل و رنگ‌های گوناگون آن با کوله‌ پشتی‌های دیگری که تاکنون معرفی شد کمی فرق دارد. یعنی طیف قیمتی برای خرید این مدل، کمی بیشتر است. البته به همان نسبت می‌توان شاهد تغییراتی در ظاهر، استحکام و ابعاد کوله پشتی هم بود.

    ابعاد این کوله پشتی ۳۹ در ۳۰ در ۱۴ سانتی‌متر است و برای قرار دادن لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی هم کاربرد دارد. به طور کلی، وجود زیپ‌ها و جیب‌های مختلف و تفکیک بخش‌های گوناگون برای ایجاد نظم بیشتر در این کوله‌ پشتی لپ تاپ از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

    نکته کلیدی

    اگر به وبسایتی مثل دیجی‌کالا سر بزنید و این مدل را در آن جستجو کنید، متوجه می‌شوید که کاربرانی که کوله پشتی مذکور را خریداری کرده‌اند از آن راضی هستند. بیش از ۳۰ نفر در دیجی‌کالا، خرید این محصول را به دیگران هم توصیه کرده‌اند.

    خرید کوله پشتی شیائومی مدل ZJB4027CN به شما این امکان را می‌دهد که کوله‌ای شیک و جادار داشته باشید. برای خرید رنگ‌های مختلف آن هم باید از حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان کنار بگذارید. کسانی که به دنبال رنگ‌های تیره‌تر هستند و تمایلی به استفاده از کوله پشتی‌ها و البسه به رنگ شاد ندارند از این مدل استقبال خوبی به عمل می‌آورند.

    کوله پشتی لپ تاپ شیاومی مدل ZJB4027CN مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

    ۴. کوله پشتی کودکان شیائومی مدل MITU

    خرید کوله پشتی شیائومی

    شیائومی در طراحی و عرضه محصولات خود، کودکان را هم در نظر می‌گیرد. اگر به دنبال یک کوله پشتی محکم، خوش‌رنگ و جادار برای مدرسه فرزندتان هستید، انتخاب این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. ابعاد این کوله ۱۶ در ۲۸ در ۳۶ سانتی‌متر است و از نظر طراحی فضاهای مختلف، بندهای کوله و ابعاد برای کودکان مناسب است. شکل و طراحی بندهای این کوله پشتی برای حفظ سلامت کمر و ستون فقرات کودکان بسیار مناسب است و مانع از تحمیل فشار به بدن‌شان می‌شود.

    این مدل از کوله پشتی در دو رنگ آبی و صورتی ارائه می‌شود. از نظر ما که هر دو زیبا هستند و دختران و پسران مدرسه‌ای می‌توانند هر رنگی را که بیشتر می‌پسندند برای مدرسه خود خریداری کنند. قابلیت شست‌وشو، وجود جای فراوان و طراحی زیبای این کوله پشتی باعث می‌شود که گزینه خوبی برای خرید باشد.

    نکته کلیدی

    البته اگر بودجه چندان زیادی برای خرید کوله پشتی شیائومی در این مدل، کنار نگذاشته باشید، احتمالا این مدل از کوله پشتی برای‌تان کمی گران خواهد بود. قیمت این مدل حدودا ۵۰۰ هزار تومان است.

    ولی این نکته را درباره قیمت به خاطر داشته باشید؛ خرید یک کوله پشتی شیائومی زیبا و باکیفیت به فرزندتان کمک می‌کند تا چندین سال، یک کوله پشتی سالم و زیبا داشته باشد و هر سال نیازی به خرید مجدد کیف نداشته باشید.

    یعنی اگر هزینه‌ای را که بابت آن می‌پردازید به سال‌هایی که از کوله پشتی استفاده می‌کنید به راحتی تقسیم کنید، متوجه خواهید شد که پول زیادی خرج نکرده‌اید. اما اگر به هر دلیلی این کوله پشتی برای‌تان گران محسوب می‌شود، امکان خرید کوله پشتی شیائومی در مدل‌های متنوع دیگر مقدور است.

    کوله پشتی کودکان شیائومی مدل MITU

    در آخر

    اجازه بدهید که نگاهی مختصر و گذرا به کوله پشتی‌های مختلف شیائومی داشته باشیم: [table id=150 /] [see_also]11242[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید