۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۸ پرو؛ یکی از بهترین گوشی‌های زیر ۴ میلیون تومان

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۸ پرو؛ یکی از بهترین گوشی‌های زیر ۴ میلیون تومان
راهنمای مطالعه

    شیائومی ردمی نوت ۸ پرو یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده با قیمت کمتر از ۴ میلیون تومان است. امروز می‌خواهیم ببینیم چرا خرید ردمی نوت ۸ پرو ارزش بالایی دارد.

    سخت‌افزار قدرتمند ردمی نوت ۸ پرو

    ردمی نوت ۸ پرو

    ردمی نوت ۸ پرو به یک پردازنده ساخت مدیاتک تحت عنوان Helio G90T مجهز است که طبق ادعای مدیاتک می‌تواند قدرتی معادل با اسنپدراگون ۸۴۵ را برای کاربر به ارمغان بیاورد. این گوشی در بهترین مدل خود ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که آن را برای انجام بازی‌های سنگین به یک محصول ایده‌آل تبدیل می‌کند.

    البته چیپست به کار رفته در این گوشی مشکلاتی را نیز به همراه دارد که در بررسی نقاط ضعف این محصول کامل به آن پراختیم. اما به طور کلی، همچنان Helio G90T در بازار گوشی‌های میان‌رده، پردازنده‌ای قدرتمند محسوب می‌شود که توان اجرای هر بازی و برنامه‌ای را خواهد داشت. لازم به ذکر است این محصول در پایین‌ترین مدل خود ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با ۶ گیگابایت رم همراه است.

    باتری قدرتمند ردمی نوت ۸ پرو

    ردمی نوت ۸ پرو

    باتری ردمی نوت ۸ پرو ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد که با توجه به نمایشگر بزرگ و پردازنده پر مصرف آن، انتخابی کاملا مناسب محسوب می‌شود. به عبارتی شیائومی چاره‌ای جز انتخاب چنین باتری قدرتمندی نداشت. به لطف این باتری حجیم، کاربران می‌توانند با خیالی آسوده تا دو روز از گوشی خود استفاده کنند.

    [related]16560[/related]

    البته این استفاده صرفا باید به کارهای عادی و روزمره محدود شود. در غیر این صورت اگر قصد دارید با گوشی به انجام بازی بپردازید، مسلما این مدت زمان به طرز قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. اما با این حال نیز میزان شارژدهی آن عالی است! مخصوصا اینکه شیائومی به همراه این محصول شارژر سریع ۱۸ واتی را نیز درون جعبه قرار داده که می‌تواند دستگاه‌ را در مدت زمان ۲ ساعت به طور کامل شارژ کند.

    قیمت مناسب ردمی نوت ۸ پرو

    ردمی نوت ۸ پرو

    همانند مدل استاندارد، مدل پرو نیز با توجه به مشخصاتی که دارد، در محدوده قیمتی ۳ الی ۴ میلیون تومان قرار می‌گیرد که محدوده بسیار مناسبی است. این گوشی به نسبت مدل استاندارد خود تغییرات زیادی داشته و تقریبا از همه نظر بهتر از ردمی نوت ۸ عمل می‌کند.

    نمی‌توان این گوشی را یک میان‌رده معمولی دانست. چرا که با توجه به سخت‌افزار، این محصول کاملا برای تبدیل شدن به یک پرچم‌دار مقرون به صرفه شایسته است! از جمله قابلیت‌های خوب ردمی نوت ۸ پرو می‌توان به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با کیفیت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، محافظ گریلا گلس ۵، طراحی بسیار شیک و زیبا، قدرت سخت‌افزاری مناسب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که ذکر همه آن‌ها از حوصله متن خارج است. کاربر می‌تواند همه این قابلیت‌های خوب را با پرداخت مبلغی کمتر از بهای رقبای دیگر، در یک پکیج زیبا و قدرتمند دریافت کند.

    جمع‌بندی

    ردمی نوت ۸ پرو را می‌توان به جرات یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار یا حتی پرچم‌داری اقتصادی دانست که با در اختیار داشتن قدرت سخت‌افزاری مناسب، قادر است نیازهای حرفه‌ای کاربران را نیز با سرعت و دقت بالایی انجام دهد. اینکه چیپست مدیاتک در این محصول چه عملکردی بجا خواهد گذاشت با تجربه افراد مختلف ثابت خواهد شد. تا اینجای کار مردم از خرید ردمی نوت ۸ پرو رضایت کامل داشتند و مشکل خاصی جز همان موارد که در مقاله قبلی به آن اشاره شد نداشتند. [see_also]16103[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید