۱ + ۱۰ پیشنهاد خرید تیشرت مردانه خاص

۱ + ۱۰ پیشنهاد خرید تیشرت مردانه خاص
راهنمای مطالعه

    گاهی خرید تیشرت مردانه کار سختی به‌نظر می‌رسد. انتخاب مدل‌های خاص از بین این همه لباس خیلی وقت‌گیر است. اما دیگر جای نگرانی نیست، چراکه درجه به کمک شما آمده است‌ تا تیشرت دلخواهتان را به‌آسانی پیدا کنید.

    آدم‌های خاص دوست‌ دارند لباس‌شان بدرخشد. موافقید که استایل لباس پوشیدن، بخشی از علاقه‌مندی‌ها و شخصیت شما را نشان می‌دهد؟ درحالی‌که بیشتر آقایان به پوشیدن تیشرت‌های ساده و تک‌رنگ گرایش دارند، خاص بودن‌تان را با طرح و نقش‌های غیرتکراری اعلام کنید.

    نیازی هم نیست برای خرید تیشرت مردانه صفحه‌های زیادی را پایین‌ و بالا کنید. ما تعدادی تیشرت با نقش و طرح خاص و غیرتکراری برای شما پیدا کرده‌ایم. پیشنهاد‌های «درجه‌» را بخوانید و تیشرت موردنظرتان را پیدا کنید. برای سلیقه‌های مختلف از طرفدارهای شعر و هنر تا موسیقی و سریال تیشرت وجود دارد.

    ۱- با تیشرت نوتلا متفاوت‌تر از همه باشیدخرید اینترنتی تیشرت

    برای یک طرفدار دوآتشه نوتلا هیچ چیز به اندازه تیشرت با طرح نوتلا هیجان‌انگیز نیست. این تیشرت از جنس نخ و ترکیو تهیه شده و یقه گرد است. هم به‌درد ورزش می‌خورد و هم استفاده روزمره.

    تیشرت نوتلا را ببینید

    ۲- تیشرت گیم او ترونز را به رخ همه بکشیدتیشرت مردانه

    بعضی‌ها طرفدار پروپاقرص سریال گیم او ترونز هستند و این علاقه‌مندی را پنهان نمی‌کنند. مثلا دوست دارند روی تیشرت‌شان تصویری از سریال چاپ شده باشد. وقتی با این تیشرت به مهمانی بروید، خیلی راحت سرصحبت با شما باز می‌شود، چراکه حتما طرفداران دیگر سریال به‌طرف شما خواهند آمد!

    این تیشرت از برند ال‌سی‌واکیکی کشور ترکیه است و از نخ و الیاف طبیعی تهیه شده. حواس‌تان باشد دمای لباس‌شویی را حدود ۳۰ درجه و نه بیشتر تنظیم کنید که کیفیت خوب لباس حفظ شود.

    این تیشرت را دقیق‌تر ببینید

    [related]10571[/related]

    ۳- تیشرت تن تن؛ خاص‌تر از همه استخرید تیشرت تن تن

    آنهایی که طرفدار تن تن هستند، دل‌شان می‌خواهد از ماگ و مجسمه تا تیشرت آن را داشته باشند. این تیشرت یقه گرد، زمینه زرد رنگ دارد و نقشی از ماجراهای تورنسل تن تن روی آن چاپ شده. خوبی این مدل، نخی بودنش است که آن را نرم و سبک کرده. خلاصه اگر خوره تن تن هستید، این تیشرت را از دست ندهید.

    تیشرت نخی تن تن را ببینید

    درصورتی‌که با جنس پولیستر مشکلی ندارید، یک تیشرت دیگر با طرح تن‌ تن اینجاست.

    تیشرت پلی‌استر تن‌تن را ببینید

    ۴- تیشرت سوپرمن شما را قهرمان می‌کند

    خرید تیشرت مردانه

    طرفدار کمیک‌بوک هستید یا عاشق قهرمان‌هایی که در بچگی باورشان می‌کردید؟ دوست دارید تیشرت گل سرسبد قهرمان‌ها را بپوشید؟ هر بار که با تیشرت سوپرمن به دورهمی دوستانه و مهمانی بروید، حال‌وهوای آن‌جا را عوض می‌کنید. ممکن است مجبور شوید یک سخنرانی در ستایش کمیک بوک و البته سوپرمن داشته باشید.

    این تیشرت را دقیق‌تر ببینید

    یک مدل تیشرت مارول را از این‌جا می‌‌توانید بخرید

    تیشرت طرح مارول را دقیق‌تر ببینید

    ۵- تیشرت ونگوک برای هنردوست‌ها عالی‌ستخرید انلاین تیشرت

    دوست دارید همه بدانند عاشق هنر و نقاشی هستید؟ تیشرت با طرح ونسان ونگوک را بخرید و حال‌وهوای کمد لباس‌تان را زیر و رو کنید. شاید تتوانید به هلند سفر کنید و از حوالی موزه ونگوک تیشرت بخرید. اما این در بسته‌ای کلیدی دارد و کلیدش در کلیک روی لینک پایین قرار گرفته.

    این تیشرت خاص را دقیق‌تر ببینید

     

    ۶- با تیشرت مولانا شاعر شویدخرید تیشرت مردانه

    تیشرت با طرح سنتی زیاد دیده‌اید. اما این یکی خیلی شیک و خوشگل است. روی آن طرح تایپوگرافی می‌بینید که نوشته: ای هست تو پنهان شده در هستی پنهان من. زمینه تیشرت به‌رنگ مشکی‌ست، یقه گرد و آستین کوتاه دارد. تیشرت مولانا از پارچه تریکو پنبه ممتاز تهیه شده و برای افرادی که اهل شعر و شاعری هستند، بهترین گزینه‌ست.

    این تیشرت را دقیق‌تر ببینید

    ۷- تیشرت نقاشی مینیمال برای هنرمندهاستخرید تیشرت مردانه

    بعضی‌ها دوست دارند روی لباس‌شان طرح خلوت و مینیمال نقاشی شده باشد. این پیشنهاد برای همین دسته آدم‌های علاقه‌مند به هنر است.

    چه گزینه‌ای بهتر از تیشرت مشکی یقه گرد که جنس آن هم از نخ مرغوب است؟

    دقیق‌تر ببینید

    اگر می‌خواهید یک طرح شبیه به آن را ببینید، کافی‌ست یک بار دیگر کلیک کنید.

    مشاهده تیشرت مردانه مستر مانی

    ۸- تیشرت پینک فلوید شما را خاص‌تر می‌کندتیشرت پینک فلوید

    دنیای بعضی‌ها با موسیقی پر می‌شود، به‌خصوص طرفداران پینک فلوید که خودشان را خیلی خاص می‌دانند. اگر تا حالا تیشرت پینک فلوید پیدا نکرده بودید، دیگران نگران نباشید. این تیشرت تولید شرکت اورجین است و صد در صد از کتان بافته شده. روی لینک پایین کلیک کنید و خودتان از نزدیک ببینید.

    تیشرت مردانه پینک فلوید را ببینید

    ۹- تیشرت لیورپول مخصوص فوتبالی‌هاستخرید تیشرت مردانه

    فوتبالی‌ها خیلی دوست دارند گاهی تیشرت تیم محبوب‌شان را بپوشند. اگر لیورپولی هستید، خرید پولوشرت لیورپول بهترین کاری‌ست که می‌توانید بکنید. از این به بعد مسابقه‌های تیم‌تان را در حالی می‌بینید که تیشرتش را هم به تن کرده‌اید.

    تیشرت مردانه لیورپول را ببینید

    طرفدار یووه هستید؟ این‌جا را ببینید.

    پلوشرت مردانه یووه را ببینید

    ۱۰- تیشرت هری پاتر برای دوستداران هاگوارتز استخرید تیشرت مردانه

    هری پاتر طرفدارهای دوآتشه خودش را دارد، همان‌ها که موقع روشن کردن چراغ قوه یا شمع می‌گویند لوموس، یا وقتی وسیله‌ای خراب می‌شود، با گفتن ریپارو می‌خواهند نجاتش دهند. تیشرت هری پاتر به درد همین آدم‌های خاص می‌خورد.

    مشاهده تیشرت هری پاتر

    تیشرت گریفیندور هم این‌جاست

    مشاهده تیشرت گریفیندور

    طرفدار اسلیترین هستید و اسنیپ را دوست دارید؟ تیشرتش این‌جاست

    مشاهده تیشرت مردانه اسلیترین

    ۱۱- تیشرت برنامه‌نویس‌ها شما را به دنیای کامپیوتری‌ها می‌بردخرید انلاین تیشرت

    برنامه‌نویس‌ها دنیای خودشان را دارند؛ دنیایی که برای دیگران پر از رمز و راز به‌نظر می‌رسد. این آدم‌های خاص باید لباس خاص هم بپوشند، مثل تیشرتی که توانایی و مهارت‌شان را نشان دهد. جنس این تیشرت از پلیستر تهیه شده و یقه گرد است.

    مشاهده تیشرت انارچاپ

    شما ممکن است کدام تیشرت را بخرید؟ کدام را پسندیدید؟

    پرفروش‌ترین تیشرت‌های مردانه را ببینید

    [see_also]24448[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید