خرید ماساژور برقی؛ محبوب‌ترین مدل‌های بازار ایران را بشناسید

خرید ماساژور برقی؛ محبوب‌ترین مدل‌های بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    ماساژور برقی از آن وسیله‌هایی است که می‌تواند به تن خسته‌تان، آرامشی اساسی بدهد. مثلا بعد از یک روز کاری سنگین، استفاده از ماساژور برقی حسابی می‌چسبد. ماساژورها انواع مختلفی دارند و برای بخش‌های مختلف بدن طراحی می‌شوند. در این مقاله، تعدادی از ماساژورهای معروف بازار معرفی شده‌اند. ماساژورهایی که از نظر خریداران ایرانی و خارجی در وبسایت‌های معروف، مطلوب و کاربردی هستند. اگر قصد خرید ماساژور برقی دارید، این مدل‌ها به کمک‌تان می‌آیند.

    ۱. ماساژور مدل Relax Spin

    خرید ماساژور برقی

    این ماساژور برای تمام بدن کاربرد دارد و نوع ماساژ آن حرکتی و لرزشی است. کار کردن با آن اصلا و ابدا سخت نیست و با چهار سری مختلف، امکان ایجاد ماساژ با کیفیت‌های گوناگون را در نقاط مختلف بدن فراهم می‌کند. ماساژور مدل ریلکس اسپین دارای دکمه‌هایی برای تنظیم قدرت ماساژ است و می‌توانید به دلخواه، قدرت مناسب برای ماساژ را انتخاب کنید. برای خرید ماساژور برقی ریلکس اسپین باید حدود ۱۰۸ هزار تومان هزینه شود.

    نظرات خریداران قبلی

    قیمت مناسب این ماساژور در کنار کیفیتی که در ماساژ دادن دارد، باعث می‌شود تا خریداران از خریدش راضی باشند. یکی از نکاتی که در نظر خریداران قبلی بسیار مطلوب بوده، امکان تنظیم ماساژور روی درجه‌های مختلف از ضعیف تا قوی است. این دستگاه، صدای زیادی هم تولید نمی‌کند. اما بعضی از خریداران قبلی محصول در دیجی‌کالا معتقدند دسته‌اش کوتاه و وزن آن هم کمی زیاد است. در کل، با توجه به قیمت نسبتا مناسب این ماساژور به نظر می‌رسد که بعضی از عیب‌هایش قابل اغماض هستند.

    [affbutton url="https://www.digikala.com/product/dkp-407559" type="original" text="ماساژور مدل Relax Spin" target="blank"]

    ۲. ماساژور برقی بیورر MG55

    خرید ماساژور برقی

    این ماساژور برقی بیورر با فناوری مادون قرمز کار می‌کند و برای تمام بدن قابل استفاده است. برای رفع خستگی بخش‌های مختلف بدن‌تان به راحتی می‌توانید از این ماساژور استفاده کنید. در ماساژور برقی بیورر، کلاهکی وجود دارد که با ضربه زدن به عضلات، آنها را شُل می‌کند. اشعه مادون قرمز دور این کلاهک، ماهیچه‌ها را گرم می‌کند و گرفتگی را در آنها از بین می‌برد. درجه سرعت و قدرت ماساژ هم در این وسیله، قابل تنظیم است. قیمت خرید ماساژور برقی بیورر حدود ۷۰۰ هزار تومان است.

    نظرات خریداران قبلی

    کاربران مختلف داخلی و خارجی از کاربردی بودن این وسیله برای رفع خستگی عضلات به ویژه بعد از کار و ورزش بسیار تعریف کرده‌اند. وجود سری‌های مختلف و امکان تعویض آنها به راحتی هم از نکات مثبت این دستگاه است. برخی از مشتریان قبلی معتقدند که اگر سطح ماساژ، مساحت بیشتری داشت بهتر بود. یعنی اگر سر ماساژور کمی پهن‌تر بود شاید بهره‌وری دستگاه کمی بالاتر می‌رفت.

    بعضی هم به وزن آن اشاره می‌کنند و از سنگین بودن آن گلایه دارند. پس اگر قصد خرید دارید باید ببینید که ماساژور بیورر برای شما هم سنگین است یا خیر. اگر کار کردن با آن برای‌تان ساده نباشد، امکان استفاده از آن هم وجود نخواهد داشت. پس دقت کنید. قیمت ماساژور بیورر بالاست و به همین دلیل برای خریدش باید دقت کافی به خرج بدهید.

    ماساژور برقی بیور

     

    [related]4799[/related]

    ۳. ماساژور مدل 8028

    خرید ماساژور برقی

    بعضی از ماساژورها به طور تخصصی فقط برای ماساژ شانه، گردن و سر کاربرد دارند. این مدل هم با ماساژ حرکتی، نواحی مذکور را از خستگی و گرفتگی نجات می‌دهد. از مزایای ماساژور شانه و گردن، این است که می‌توانید از آن در خودرو هم استفاده کنید. قیمت آن هم چندان گزاف و گران نیست و برای خرید باید حدود ۲۶۰ هزار تومان هزینه کنید.

    نظرات خریداران قبلی

    قابل حمل بودن این ماساژور در کنار قدرت تسکین دردهای عضلانی ناحیه گردن، شانه و سر از جمله نقاط مثبتی بوده است که خریداران قبلی دستگاه به آن اشاره داشته‌اند. البته ظاهرا آداپتور این وسیله کمی ضعیف است و باید با احتیاط از آن استفاده کرد تا سریع نسوزد.

    ماساژور مدل ۸۰۲۸

    ۴. ماساژور پا بیورر FM60

    خرید ماساژور برقی

    ماساژورهایی در بازار وجود دارند که به طور تخصصی برای ماساژ پا از آنها استفاده می‌شود. مثلا این مدل از ماساژور بیورر با اشعه مادون قرمز کار می‌کند و باعث افزایش گردش خون پا و ایجاد آرامش در آن می‌شود. قیمت این ماساژور نسبتا زیاد و در حدود ۸۸۰ هزار تومان است.

    نظرات خریداران قبلی

    خریداران این محصول از کیفیت ماساژ به شدت راضی هستند. اما نکاتی هم در میان نظرات مثبت وجود دارد که اشاره کردن به آنها خالی از لطف نیست. مثلا برخی معتقدند که پوشش ندادن روی پا از طریق این دستگاه، یک نقص است. برخی هم از نبود درجه‌های متفاوت تنظیم قدرت ماساژ شکایت داشته‌اند. در هر حال به نظر می‌رسد که ماساژور پای بیورر توانسته است، عده زیادی از خریداران قبلی‌اش را راضی نگه دارد.

    ماساژور پای بیور

    در آخر

    برای خرید ماساژور برقی، طیف انتخابی وسیعی پیش روی شماست. بسته به اینکه نیاز به ماساژ در کدام ناحیه از بدن را احساس می‌کنید، امکان خرید ماساژورها برای نواحی مختلف بدن وجود دارد. بعضی از دستگاه‌ها هم که تمام نقاط بدن را ماساژ می‌دهند. یکی از مزایای بازار ماساژورهای برقی در تنوع مدل‌ها و البته قیمت‌هاست. شما تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید یک دستگاه ماساژ برای خود خریداری کنید. [see_also]16131[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید