بایروی جالپرو چطور به جوانسازی پوست کمک می‌کند؟ - بایروی

تابه‌حال به راز داشتن پوستی زیبا و درخشان فکر کرده‌اید؟ همه ما دوست داریم پوستی شفاف و بی‌عیب‌ونقص داشته باشیم که گذر زمان بر آن اثری نگذارد. جالپرو (Jalupro) همان جادویی است که به دنبالش می‌گردید. این درمان تزریقی پوست با آب‌رسانی عمیق و جوانسازی، پوست شما را ترمیم می‌کند و ظاهری طبیعی و زیبا برایتان به ارمغان می‌آورد. می‌دانید این اکسیر زیبایی دقیقا چیست و چه مزایایی دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره جالپرو کسب کنید.

جالپرو چیست؟

یکی از درمان‌های تزریقی پوست استفاده از جالپرو است که از اسید هیالورونیک ساخته شده. این ماده را شرکت سوئیسی پروفشنال درما (Professional Derma) تولید می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۶ اولین جالپرو را روانه بازار کرد و پس از آن دامنه فعالیت خود را گسترش داد. امروزه ۳ نوع جالپرو وجود دارد که می‌توانید بنا به نیاز پوست خود، از آنها استفاده کنید.

  1. جالپرو کلاسیک (Jalupro Classic): برای مقابله با علائم اولیه پیری و چروک پوست طراحی شده است.
  2. اچ‌ام‌دابلیو (Jalupro HMW): تقویت‌کننده‌ای قوی است که پوست را آب‌رسانی می‌کند و سبب افزایش حالت ارتجاعی آن می‌شود.
  3. سوپر هیدرو (Jalupro Super Hydro): آب‌رسان فوق‌العاده‌ای برای مقابله با کم‌آبی شدید پوست است که قدرت جوانسازی پوست‌های خشک را دارد.

تأثیرگذاری جالپرو خیلی خوب است و مزایای بسیاری برای انواع پوست‌ها دارد؛ به همین دلیل برای رفع مشکلات مختلف پوستی کاربرد دارد. امروزه جالپرو گزینه‌ای مناسب برای پزشکانی است که به دنبال راهکارهایی مطمئن برای رفع نیازهای زیبایی بیماران خودند.

نحوه اثرگذاری

جالپرو نوعی درمان بیورویتالیزاسیون (Biorevitalization) محسوب می‌شود. بیورویتالیزاسیون نوعی روش درمانی کم‌تهاجمی است که در آن مواد موردنیاز پوست جزئی به پوست تزریق می‌شوند. غلظت اسید هیالورونیک موجود در جالپرو زیاد است و به همین سبب قدرت احیا و جوانسازی پوست را دارد.

اسید هیالورونیک ماده‌ای طبیعی است که در بدن وجود دارد. وظیفه این ماده آب‌رسانی، حفظ رطوبت و افزایش انعطاف‌پذیری پوست است. اگر به هر دلیلی مقدار این ماده در پوست شما کم شود، حس خشکی و کشیدگی در پوست‌تان خواهید داشت. چین‌وچروک‌ها و علائم پیری نیز زودتر ظاهر می‌شوند. هنگامی که جالپرو به پوست شما تزریق می‌شود، اسید هیالورونیک موجود در آن مولکول‌های آب را جذب می‌کند و در خود نگه می‌دارد درنتیجه پس از مدت کوتاهی پوست ناحیه تحت‌درمان به‌خوبی آب‌رسانی و حجیم‌تر می‌شود. با گذشت زمان، چین‌وچروک‌ها نیز کم می‌شوند و رنگ پوست‌تان بهبود می‌یابد.

جالپرو علاوه‌بر آب‌رسانی، خواص دیگری هم دارد. این دارو حاوی ترکیبی ویژه از انواع اسید آمینه و ویتامین‌هاست. این مواد مغذی برای پوست ضروری‌اند و سلول‌های فیبروبلاست، کلاژن و الاستین را تحریک می‌کنند تا پروتئین‌های مهم برای پوست را تولید کنند. وقتی کلاژن افزایش می‌یابد، ساختار پوست تقویت می‌شود و خاصیت ارتجاعی پوست نیز بهبود می‌یابد.

جالپرو ترکیبی از اسید هیالورونیک و مواد مغذی است که فیبروبلاست را فعال می‌کند. این ترکیب اثر هم‌افزایی قدرتمندی دارد که باعث بازسازی و ترمیم پوست می‌شود. این عملکرد چندجانبه پوست شما را صاف‌، محکم، جوان، درخشان و شاداب می‌کند و چروک‌ها و خطوط ریز را از بین می‌برد.

اثرگذاری جالپرو تدریجی است و نتیجه‌اش در بلندمدت مشخص می‌شود. هدف اصلی این روش آب‌رسانی عمقی، تقویت پوست و جوانسازی آن است. در حالی که سایر درمان‌ها مانند فیلرها در درجه اول بر بازسازی حجم و ازبین‌بردن خطوط پوست متمرکزند و قدرت جوانسازی زیادی ندارند. توجه به این تفاوت مهم در نحوه اثرگذاری برای انتخاب روش درمان مناسب بسیار مهم است. شما باید با پزشک خود درباره نیازهای پوست‌تان صحبت کنید تا او بتواند بهترین روش درمانی را برایتان انتخاب کند.

تفاوت جالپرو و پروفایلو (Profhilo)

جالپرو و پروفایلو هر دو از درمان‌های آب‌رسان و جوانساز پوست‌اند که اثرگذاری خوبی دارند. این دو درمان در عین شباهت‌های بسیار، ویژگی‌های منحصربه‌فردی هم دارند که آنها را با هم متمایز می‌کنند. مزیت اصلی پروفایلو خلوص اسید هیالورونیک است، اما جالپرو فرمولاسیون قوی‌تری دارد و غلظت اسید هیالورونیک آن بیشتر است درنتیجه پس از تزریق آن پوست بیشتر آب‌رسانی می‌شود. علاوه‌بر این، در ترکیبات آن اسیدهای آمینه و پپتیدهای دیگری هم وجود دارند که در جوانسازی و رفع تیرگی‌های پوست نقش دارند.

برای انتخاب بین جالپرو یا پروفایلو باید وضعیت پوست خود را بررسی کنید. پزشکان می‌گویند پروفایلو برای کسانی که پوست خشک و دهیدراته دارند انتخاب مناسبی است و جالپرو علاوه‌بر آب‌رسانی، قدرت جوانسازی و رفع اثر زخم و تیرگی زیر چشم را نیز دارد.

تفاوت جالپرو و بوتاکس (Botox)

سؤالی که برای بعضی افراد پیش می‌آید این است که آیا جالپرو مشابه بوتاکس است؟ پزشکان در پاسخ به این پرسش می‌گویند که این دو درمان عملکرد و کاربرد متفاوتی دارند. همان‌طور که گفتیم، جالپرو تقویت‌کننده پوست برای تحریک کلاژن‌سازی و بهبود رنگ کلی پوست است. این درمان پوست را آب‌رسانی می‌کند و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‌دهد.

بوتاکس ماهیچه‌های صورت را شل می‌کند درنتیجه خطوط و چین‌وچروک‌های پوست از بین می‌روند. بوتاکس خطوط پیشانی، خط خنده، خط اخم و خطوط پنجه‌کلاغی کنار چشم‌ها را را صاف می‌کند و به همین دلیل پس از تزریق بوتاکس پوست شما جوان‌تر و صاف به نظر می‌رسد اما این ماده خواص درمانی و آب‌رسانی برای پوست ندارد.

مزایای جالپرو

درمان پوست با جالپرو مزایای زیادی دارد. عملکرد چندجانبه و مؤثر تزریق جالپرو وضعیت پوست را بهبود می‌دهد و آن را بازسازی می‌کند. در ادامه، فهرست کاملی از مزیت‌های این دارو را مرور می‌کنیم.

۱. آب‌رسانی پوست

جالپرو حاوی اسید هیالورونیک است. این ماده توانایی پوست برای جذب و حفظ رطوبت را افزایش می‌دهد درنتیجه آب‌رسانی عمقی در پوست صورت می‌گیرد و پس از مدتی پوستی درخشان‌تر و حجیم‌تر خواهید داشت. احساس کشیدگی و خشکی پوست نیز از بین می‌رود.

۲. کاهش چین‌وچروک

روتین پوستی _ خلاصۀ انواع روتین‌های پوستی

جالپرو قدرت جوانسازی دارد. این دارو سلول‌های فیبروبلاست را تحریک می‌کند تا کلاژن‌سازی کنند. وقتی پوست کلاژن کافی بسازد، چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز از بین می‌روند درنتیجه بافت پوست بهبود می‌یابد.

۳. ماندگاری طولانی

جالپرو درمانی کم‌تهاجمی است که اثر طولانی‌مدت دارد. این ماده چندین ماه در پوست شما باقی می‌ماند و در تمام این مدت به کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند.

۴. بهبود رنگ و بافت پوست

درمان با این روش بافت پوست را بهبود می‌دهد و رنگ پوست را یک‌دست می‌کند. این ماده با عملکرد چندجانبه خود پوستی صاف و درخشان برایتان می‌سازد. لکه‌های کوچک یا اثر باقی‌مانده از زخم‌ها نیز پس از تزریق جالپرو تا حدی ترمیم می‌شوند.

۵. دوران نقاهت کوتاه

ماهیت غیرتهاجمی درمان‌های جالپرو با سبک زندگی پرمشغله ما سازگار است. پس از تزریق، نیاز به استراحت و مراقبت خاصی ندارید و می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. این مزیت برای افراد شاغل و کسانی که فرصت زیادی برای استراحت ندارند، خیلی مهم است.

۶. تطبیق‌پذیری

جالپرو را می‌توان به نواحی مختلف بدن تزریق کرد. عملکرد این دارو منحصر به پوست صورت نیست. شما می‌توانید با مشورت پزشک از این روش برای جوانسازی و آب‌رسانی پوست دکلته و گردن، دست، بازو، زانو، شکم و زیر بغل کمک بگیرید.

۷. نتیجه طبیعی

هدف اصلی جالپرو جوانسازی و آب‌رسانی پوست است. این درمان برای رفع خطوط عمیق طراحی نشده است و پرکننده نیست. نتیجه تزریق جالپرو بهبود کلی پوست است و پوست را سالم و شاداب می‌کند، اما ظاهری مصنوعی برایتان نمی‌سازد.

عوارض جالپرو

هر دارویی ممکن است عوارض جانبی برای بیمار داشته باشد. عوارض جالپرو بسیار اندک است و در عرض ۱ یا ۲ هفته از بین می‌رود. با‌این‌حال خوب است درباره این عوارض بیشتر بدانیم.

برخی از بیماران دچار قرمزی خفیف و تورم و کبودی در نقاط تزریق می‌شوند. احساس خارش با حساسیت خفیف در ناحیه درمان نیز رایج و طبیعی است. اگر پزشک شما تکنیک تزریق درستی نداشته باشد، خطر عفونت نیز وجود دارد. عوارض خفیف و سطحی پوست در عرض چند روز از بین می‌روند اما اگر هرکدام از این عوارض شدید بود، باید به پزشک مراجعه کنید.

مراقبت‌های پس از درمان

دوره نقاهت درمان با جالپرو کوتاه است. شما تا حداقل ۱۲ ساعت نباید ناحیه تحت‌درمان را ماساژ دهید یا زیاد لمس کنید. بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق، از ورزش‌های شدید یا فعالیت‌هایی که باعث تعریق می‌شوند پرهیز کنید. تا ۷۲ ساعت پس از تزریق به استخر، سونا و جکوزی نروید و حداقل ۷ روز در معرض گرمای شدید نباشید و آفتاب نگیرید.

علاوه‌بر این موارد، در روزهای اول روی ناحیه تحت‌درمان از لوازم آرایشی و شوینده‌های قوی لایه‌بردار استفاده نکنید. در این زمان بهتر است با مرطوب‌کننده‌ای ملایم از پوست‌تان مراقبت کنید و اگر کبودی دارید، کمپرس سرد برایتان مفید خواهید بود.

سخن آخر

جالپرو اثرگذاری خوب و طولانی‌مدت دارد. قدرت جوانسازی و آب‌رسانی جالپرو چشمگیر است و با تحریک کلاژن‌سازی ظاهر پوست شما را بهبود می‌دهد. عملکرد آن چندجانبه است و پوست نقاط مختلف بدن را ترمیم می‌کند.

شما تابه‌حال از جالپرو استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را برایمان بنویسید و این مقاله را برای دوستانتان بفرستید.

کتاب الکترونیکی دلبستگی

اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 15 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها