بایروی عجیب ترین سایت ها در دنیای اینترنت؛ از جنگ پیکسل‌ها تا در اسرارآمیز - بایروی

بدون شک اینترنت دنیایی شگفت‌انگیز است که می‌توانیم در آن تمام کنجکاوی‌ها و عطشمان به دانش را برطرف کنیم. از عجیب‌ترین تکنولوژی‌های جهان گرفته تا عجیب‌ترین اسباب بازی‌های دنیا را می‌توانید در اینترنت پیدا کنید، اما عجیب ترین سایت ها بایروی؟ اگر به‌دنبال تعدادی از بی‌فایده‌ترین، بامزه‌ترین یا عجیب‌ ترین سایت‌ ها در دنیای اینترنت می‌گردید، جای درستی آمده‌اید. در این مقاله، قرار است شما را با وب‌سایت‌هایی آشنا کنیم که با دیدنشان تعجب کنید و هزاران سؤال مختلف به ذهنتان خطور کند.

۱. قایق های مخفی

 

اگر به قایق‌هایی که هیچ انسان یا راداری نمی‌تواند آنها را ببیند علاقه دارید، این سایت برای شماست. گرچه نمی‌توانید این قایق‌های مخفی را ببینید، می‌توانید با کلیک‌کردن روی عکس نامرئی آنها عکسشان را بزرگ کنید تا با جزئیات بیشتر آنها را نبینید!

مشاهده سایت

۲. من را با پولم خاک کنید!

bury me with my money

یکی دیگر از عجیب ترین سایت ها سایت «من را با پولم خاک کنید» است! در این سایت شخصیتی کارتونی از آسمان سقوط می‌کند و بعد از برخورد با زمین پول او کنارش می‌افتد. شخصیت کارتونی ما با آخرین جانی که در بدن دارد به شما وصیت می‌کند که او را با پولش خاک کنید. حال باید دید که شما چه می‌کنید!

مشاهده سایت

۳. کوالا

koalas to the max

وقتی وارد این سایت جالب و مرموز می‌شوید، فقط ۱ دایره می‌بینید. هربار که موس را روی دایره ببرید، آن دایره به ۴ دایره تقسیم می‌شود. تعداد دفعاتی که می‌توانید این دایره‌ها را کوچک کنید پایانی ندارد و ممکن است اعصابتان خرد شود!

البته شاید چیزی جالب در این سایت مخفی شده است! به این سایت بروید و ببینید که می‌توانید پیدایش کنید یا نه. اگر موفق شدید از راز این سایت پرده بردارید، حتما در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مشاهده سایت

۴. مپ کرانچ

map crunch

این سایت نه‌تنها عجیب‌وغریب نیست، بلکه ممکن است بسیار جالب و سرگرم‌کننده هم باشد. مپ کرانچ (Mapcrunch) شما را اتفاقی به یک نقطه از کره زمین می‌برد و نمای خیابانی آن نقطه را به شما نشان می‌دهد. این سایت که قدرتش را از گوگل مپ می‌گیرد، ممکن است شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

مشاهده سایت

۵. چیزی عجیب یا گیج‌کننده

عجیب‌ترین سایت‌ برای خرید چیزهای عجیب از آمازون

این سایت در واقع معرفی مجموعه‌ای از عجیب‌ترین، به‌دردنخور‌ترین و گیج‌کننده‌ترین محصولاتی است که در سایت آمازون فروخته می‌شوند؛ از پتویی شبیه تورتیلا گرفته تا بالشتی که شبیه نیکولاس کیج است! در این سایت می‌توانید ببینید که ایده فروش چه چیزهایی عملی شده است، چیزهایی که احتمالا هیچ‌کس حاضر نیست بابت آنها پولی بپردازد!

مشاهده سایت

۶. کریسمس شده؟

واقعا چرا باید کسی چنین سایتی بسازد؟ این سایت بدون شک یکی از به‌دردنخورترین سایت‌های دنیای اینترنت است که عملکردی بسیار ساده دارد؛ وقتی وارد آن می‌شوید، به شما می‌گوید که کریسمس از راه رسیده است یا خیر! احتمالا این سایت برای افرادی ساخته شده است که هر روز منتظر رسیدن کریسمس هستند و برای این روز لحظه‌شماری می‌کنند.

مشاهده سایت

۷. اردک‌ها بی‌نظیرند

اردک‌ها بهترینند، یکی دیگر از عجیب‌ترین سایت‌های اینترنت

حقیقتا این سایت یکی از عجیب ترین سایت ها در دنیای اینترنت است، اما اگر به گرافیک سایت‌های دهه ۹۰ میلادی و اردک‌ها علاقه دارید، این سایت مخصوص شما ساخته شده است. در این سایت هربار که موس در صفحه تکان بخورد، یک اردک کوچک در صفحه کشیده می‌شود و رنگ پس‌زمینه نیز همواره در حال تغییر است. به‌جز اینها، سایت هیچ کاربرد دیگری ندارد!!!

مشاهده سایت

۸. جایی آرام

یک‌ جای آروم یکی از عجیب‌ترین سایت‌های دنیا

اگر ساعت‌ها پشت میز می‌نشینید و با کامپیوترتان کار می‌کنید، ایده خوبی است که گاهی اوقات کمی به خودتان استراحت دهید. «جایی آرام» همان طور که از اسمش پیداست، جایی آرام است که به شما می‌گوید گوشی خود را کنار بگذارید و به خودتان استراحت بدهید. به شما یادآوری می‌کند که چه چیزی واقعا مهم است و وقت گرانبهای خود را باید صرف چه چیزهایی کنید.

مشاهده سایت

۹. سایت‌های بی‌فایده

تصویر یکی دیگر از عجیب ترین سایت های اینترنت

در این سایت فهرستی از عجیب‌ ترین سایت‌ های اینترنت جمع‌آوری و یک دکمه در اختیار شما قرار داده شده است. با کلیک روی این دکمه، شما تصادفی به یکی از این سایت‌ها منتقل می‌شوید. شانس خودتان را امتحان کنید و ببینید که چه چیزی نصیبتان می‌شود. اگر بخواهیم صادق باشیم، کارکردن با این سایت تا حدی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است.

مشاهده سایت

۱۰. اینجا کلیک نکنید

یکی دیگر از عجیب‌ترین سایت‌های اینترنت

خود سایت به شما هشدار می‌دهد که روی لینک کلیک نکنید، اما شما نمی‌توانید جلوی کنجکاوی خودتان را بگیرید! با هربار کلیک روی لینک مذکور، به صفحه‌ای جدید برده خواهید شد که در آنجا پیامی جدید به شما نشان داده می‌شود.

مشاهده سایت

۱۱. مبارزه پیکسل‌هاpixels fighting

احتمالا می‌دانید تمام تصاویری که روی صفحه‌نمایش کامپیوتر یا گوشی خود می‌بینید از میلیون‌ها پیکسل تشکیل شده‌اند. در این وب‌سایت عجیب فقط مبارزه پیکسل‌ها به شما نشان داده می‌شود، مبارزه‌ای که برنده‌ای نخواهد داشت مگر اینکه شما قوانین مبارزه را مشخص کنید. ویژگی جالب این وب‌سایت این است که با هربار بارگذاری مجدد سایت، رنگ پیکسل‌ها تغییر می‌کند.

مشاهده سایت

۱۲. سایت Photopea

یکی از عجیب ترین سایت ها

این وب‌سایت یکی از کابردی‌ترین سایت‌های ویرایش عکس است. اگر به فتوشاپ دسترسی ندارید یا سیستم شما توان اجرای نسخه‌های جدید آن را ندارد، می‌توانید به این سایت بروید و به یکی از نسخه‌های اولیه ولی کاربردی فتوشاپ دسترسی داشته باشید.

مشاهده سایت

۱۳. آیا ربات‌ها شغل من را خواهند گرفت؟ تصویری از وب‌سایت آیا ربات‌ها جای من را خواهند گرفت.

حتما بارها شنیده‌اید که هوش مصنوعی یا ربات‌ها دارند جایگزین انسان‌ها می‌شوند. اگر شما هم نگران شغل خود هستید، به این وب‌سایت بروید و اسم شغل خود را بنویسید. وب‌سایت به شما خواهد گفت که احتمال جایگزین‌شدن شما با ربات‌ها یا هوش مصنوعی چقدر است.

مشاهده سایت

۱۴. گاو نامرئی را پیدا کنید!

تصویر وب سایت گاو نامرئی را پیدا کنید.

وب‌سایت «گاو نامرئی را پیدا کنید» یکی دیگر از عجیب ترین سایت ها است. با ورود به این وب‌سایت صدای شخصی را می‌شنوید که بی‌وقفه می‌گوید «گاو!» و شما باید با دنبال‌کردن صدای او، گاو نامرئی را پیدا کنید.

مشاهده سایت

۱۵. ماشین MadeonFR

adventuremachine، یکی از عجیب‌ترین سایت‌های اینترنت

این وب‌سایت در واقع نوعی نرم‌افزار موسیقی است که با استفاده از آن می‌توانید صدای سازهای مختلف و آواز را با هم ترکیب کنید. گرچه گزینه‌های در دسترس سایت محدود است، باز هم ممکن است ساعت‌ها شما را مشغول کند و به شما اجازه دهد نوازنده درون خود را رها کنید.

مشاهده سایت

۱۶. مرد در حال سقوط

fallingguy

«مرد در حال سقوط» نیز به‌راحتی در دسته عجیب ترین سایت ها قرار می‌گیرد. شما نمی‌توانید شخصیت کارتونی این سایت را نجات دهید، اما می‌توانید ساعت‌ها آن را به بالا یا پایین حرکت دهید. وقتی از این سایت بازدید کنید، می‌بینید که افراد مختلف ساعت‌ها در این سایت وقت گذرانده‌اند!

مشاهده سایت

۱۷. بیشترین ثانیه‌ها

image of the most seconds website

وب‌سایت «بیشترین ثانیه‌ها» نیز یکی دیگر از عجیب‌ ترین سایت‌ ها است. در این سایت هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و فقط به شما نشان می‌دهد که با بودن در این سایت چند ثانیه از عمر خود را تلف کرده‌اید! نکته جالب و عجیب این است که این سایت را ۱۴ سال پیش راه‌اندازی کرده‌اند و تاکنون جمع ثانیه‌هایی که افراد مختلف از این سایت بازدید کرده‌اند بیش از ۵۰۰ سال شده است!!!

مشاهده سایت

۱۸. علم علیه جادو

تصویری از وب سایت علم در مقابل جادو

«علم علیه جادو» وب‌سایتی است که همه دوستداران ریاضی یا علوم می‌توانند از دیدن آن لذت ببرند. این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد با چند کلیک ساده با اشکال و قوانین مختلف ریاضی کار کنید.

مشاهده سایت

۱۹. وب‌سایت biglongnow

تصویری از وب‌سایت biglongnow

در این وب‌سایت مرموز فقط ۱ در بسته وجود دارد. زنگ در را بزنید و منتظر بمایند تا کسی در را برای شما باز کند. اما پس از اینکه در باز شد، چه می‌شود؟ می‌توانید از این وب‌سایت بازدید کنید و جواب این سؤال را پیدا کنید.

مشاهده سایت

۲۰. رادیو

تصویر وب‌سایت رادیووو، یکی از عجیب ترین سایت های اینترنت

آخرین مورد از عجیب‌ ترین سایت‌ های دنیای اینترنت وب‌سایت رادیوست. این وب‌سایت شما را بر اساس مکان و دوره‌ای که انتخاب می‌کنید، به یک ایستگاه رادیویی متصل می‌کند. این وب‌سایت گرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد، ممکن است در مواقعی که کار خاصی برای انجام‌دادن ندارید بسیار مفید باشد.

مشاهده سایت

سخن آخر

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. اگر شما نیز هنگام گشتن در اینترنت با یکی از این وب‌سایت‌های عجیب‌وغریب برخورد کرده‌اید، تجربیات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 257 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 22 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها