بایروی آنالیز آرژانتین برای حضور پرقدرت جوانان در مهم‌ترین دیدار پیش روی ایران - بایروی

آنالیز آرژانتین برای حضور پرقدرت جوانان در مهم‌ترین دیدار پیش روی ایران

آنالیز آرژانتین برای حضور پرقدرت جوانان در مهم‌ترین دیدار پیش روی ایران

پایگاه خبری سینما فوتبال– سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جلسه آنالیز تیم آرژانتین گفت: این دیدار مهمترین بازی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان است و مدال تیم را تضمین می‌کند.

به گزارش سینما فوتبال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان فردا (یکشنبه ۲۵ تیر) با معرفی برگزیدگان به پایان خواهد رسید و تیم ملی والیبال جوانان ایران که به مرحله نیمه نهایی راه یافته امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

ملی‌پوشان جوان صبح امروز در هتل محل اقامت با حضور در جلسه آنالیز تیم آرژانتین، به تماشای مسابقات حریف در رقابت‌های قهرمانی جهان پرداختند.

غلامرضا مومنی‌مقدم، سرمربی تیم ملی و دستیارانش روز گذشته، تمرکزشان روی بالا بردن آمادگی ذهنی بازیکنان و تحلیل فنی بازی‌های آرژانتین بود. سرمربی جوانان در جلسه فنی امروز نیز درباره اهمیت این مسابقه گفت: این دیدار مهمترین بازی تیم ایران در این تورنمنت است و مدال تیم را تضمین می‌کند.

بعد از صحبت‌های سرمربی، کار آنالیز تیم آرژانتین آغاز و راه‌های شکست این تیم بررسی شد. بازیکنان عصر امروز نیز جلسه کوتاهی با اعضای کادر فنی دارند و پس از انجام چند حرکت کششی راهی سالن بن‌ راشد منامه می‌شوند.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی، دو تیم ایتالیا و بلغارستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه ۲۴ تیر) مقابل هم قرار می‌گیرند و یکی از تیم‌های فینالیست معرفی می‌شود.

۱۹۹۹

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.