بایروی ارسال پیامک انبوه با سیم کارت ایرانسل - بایروی

احتمالا اگر هیچ آشنایی با ارسال پیامک تبلیغاتی نداشته باشید، اولین راهی که برای بازاریابی پیامکی به ذهن‌تان می‌رسد، ارسال پیامک انبوه با سیم کارت ایرانسل یا همراه اول است؛ در صورتی که این روش برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی، جواب نمی‌دهد و منجر به مسدودی سیم کارت شما خواهد شد. در ادامه ارسال پیامک انبوه و چگونگی آن را بیش‌تر بررسی می‌کنیم.

 

 

ارسال پیامک تبلیغاتی با خط شخصی

ارسال پیامک تبلیغاتی با خط شخصی، موضوعی است که عده‌ای در قدم اول بازاریابی پیامکی ممکن است درگیر آن شوند و گاهی حتی به اشتباه، ممکن است چندین بار هم این کار را انجام دهند و بعد با مسدودی سیم کارت خود مواجه شوند. این‌جاست که برایشان سوال پیش می‌آید پس چگونه باید بدون مسدودی سیم کارت، پیامک به تعداد بالا ارسال کرد؟ پرسیدن این سوال، اولین قدم در آگاهی درباره ارسال پیامک انبوه از طریق راه و روش درست است.

شما از تعدادی بیشتر که پیامک تبلیغاتی با خط شخصی ارسال کنید، باعث مسدودی سیم کارت تان خواهد شد؛ پس منطقی‌ترین روش این است که چنین کاری نکنید و از سامانه‌های ارسال پیامک انبوه برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. در استفاده از خط شخصی، طبیعی است که هزینه ارسال اس ام اس انبوه، برایتان کمی مناسب‌تر دربیاید؛ اما معایب دیگری دارد که آگاهی از آن‌، شما را در استفاده از سامانه پیام کوتاه، مصمم خواهد کرد.

 

معایب ارسال پیامک با سیم کارت شخصی ایرانسل

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت ایرانسل و به صورت کلی هر سیم کارت شخصی، معایبی دارد که بهتر است قبل از استفاده از آن، بدانید تا بتوانید آگاهانه‌تر تصمیم گیری کنید.

عدم استفاده از امکانات

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید سامانه پیامکی، استفاده از امکانات مختلف آن است؛ قابلیت‌هایی شبیه ارسال پیام از دکل های ایرانسل (BTS) و ارسال پیام از دکل های همراه‌اول (LBS) یا ارسال از طریق نقشه، همگی امکاناتی هستند که تهیه سامانه می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.

مسدودی سیم کارت

 

ارسال پیامک در تعداد بالا با متن تقریبا یکسان و تبلیغاتی، می‌تواند موجب مسدودی سیم کارت شما شود.

عدم اعتباربخشی

وقتی سیم کارت شما پس از ارسال پیامک بسوزد، مجبور به تهیه سیم کارت جدیدی می‌شوید؛ در این صورت مشتریان و مخاطبان هر بار پیامک شما را با سیم کارت جدیدی می‌بینند و اعتماد به شما برایشان سخت می‌شود.

غیرقابل اعتماد بودن

ارسال پیامک با سامانه، به این معنی است که پیامک شما پیش از ارسال، از چندین فیلتر رد شده است و همین موضوع باعث می‌شود افراد راحت‌تر پیام شما را بپذیرند و از کالا یا محصولات شما استفاده کنند.

هدر رفتن زمان

برای ارسال پیامک در تعداد بیش از چند ده تا، شما نیاز به یک نیرو دارید که تمام وقت دست به گوشی باشد تا پیام‌ها را برای شماره‌های خاصی ارسال کند. در صورتی که سامانه، تنها در چند دقیقه، تمام اطلاعات ارسال را از شما می‌گیرد و ارسال‌ها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود؛ در نتیجه زمان کم‌تری نیاز است.

 

مزایای ارسال پیامک با سیم کارت شخصی ایرانسل

ارسال پیامک با سیم کارت شخصی ایرانسل، در کنار معایبی که دارد، مزایایی نیز دارد. از جمله:

  • ارسال پیامک با سیم کارت شخصی ایرانسل یا همراه اول، هزینه کم‌تری دارد به نسبت ارسال با سامانه‌های پیامکی مختلف.
  • ارسال پیامک با سیم کارت شخصی از هر اپراتوری، لیست سیاه مخابراتی ندارد و پیام شما به همه افراد از جمله بلک لیست، ارسال خواهد شد.

همین عوامل ممکن است افراد را در استفاده از سیم کارت ایرانسل برای ارسال پیامک تبلیغات، ترغیب کند؛ در صورتی که اگر معایبی که بالاتر توضیح دادیم را دیده باشید، می‌دانید که چندان منطقی نخواهد بود.

 

تهیه سامانه پیامکی، بهترین جایگزین برای سیم کارت های شخصی

حالا که مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه در تعداد بالا را متوجه شدید، ممکن است تصمیم گرفته باشید که راه جایگزینی برای ارسال پیامک‌های خود در تعداد بالا پیدا کنید. حالا ما این راه جایگزین را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از سامانه‌های پیامکی بهترین راه جایگزین است؛ سامانه‌های پیامکی امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارد که در اختیار شما قرار می‌گیرد و در اجرای یک کمپین تبلیغاتی به شما کمک می‌کند. زمان‌بندی ارسال، ارسال از طریق بانک شماره یا وب سرویس همگی امکاناتی است که در بهتر اجرا شدن پیامک هایتان به شما کمک می‌کند. البته این مواردی که در قالب امکانات نام بردیم، فقط تعداد اندکی از قابلیت‌هاست، شما می‌توانید با توجه به نیازتان، از امکانات مختلف سامانه پیامکی استفاده کنید.

اگر نگرانی شما در استفاده از سامانه پیامکی، بلک لیست است، استفاده از خطوط خدماتی باعث می‌شود این مشکل حل شود. سه خط به صورت پیش فرض روی برخی سامانه‌ها مثل سامانه پیامک آموت وجود دارد که می‌توانید با انتخاب خط خدماتی، پیامک خود را به بلک لیست هم ارسال کنید.

 

بهترین سامانه پیامکی برای ارسال پیامک انبوه

 

در این مرحله شما می‌دانید که ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی درست نیست و کاری ریسکی است؛ می‌دانید هم بهترین جایگزین برای سیم کارت شخصی در ارسال پیامک انبوه، تهیه سامانه پیامکی است. حالا شاید سوال‌تان این باشد که چه سامانه پیامکی مناسب کسب و کارتان است و می‌توانید از آن استفاده کنید؟

سامانه پیامک آموت با ارائه امکانات کامل به شما، در اجرای بهتر کمپین به شما کمک می‌کنند؛ بسته‌های یک ماهه، سه ماهه، یک ساله و دائمی که شما تهیه می‌کنید، فقط در مدت زمان متفاوت است و شما با تهیه هر یک از بسته‌ها به تمامی امکانات دسترسی دارید.

علاوه بر این نکته، سامانه پیامک آموت با ارائه پشتیبانی مداوم و قوی، پاسخگوی سوالات شما در طول مدت تبلیغات‌تان خواهد بود. این نکته بسیار کاربردی و مهم است؛ درست است که محیط کاربری این سامانه بسیار راحت و ساده است اما باز هم در صورت داشتن پرسشی، می‌توانید به پشتیبانی مراجعه کنید و مسئله را حل کنید.

ممکن است شما درباره استفاده از بازاریابی پیامکی مطمئن باشید اما ندانید که چه روش ارسال یا چه خطی برای کسب و کار شما مناسب است؛ در این صورت می‌توانید با تیم فروش پیامک آموت تماس بگیرید تا از تجاربی که آن‌ها در طول سالیان در این زمینه به دست آورده‌اند، استفاده کرده و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

 

منبع:  https://www.amootsms.com/send-bulk-sms

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.