بایروی ارزان ترین هزینه جراحی بینی در تهران چقدر است؟ - بایروی

معمولاً اولین چیزی که هنگام تصمیم گیری برای جراحی بینی به ذهن خطور می کند هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران است. سالانه هزاران نفر تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند. جراحی بینی به دلایل مختلفی قابل انجام است. ممکن است از شکل یا اندازه بینی خود راضی نباشید یا ممکن است قبلاً دچار آسیب دیدگی شده باشید که بینی شما را تغییر شکل داده است. برای هر کسی که تصمیم جدی برای جراحی می گیرد، شاید اولین و مهمترین سوال هزینه جراحی بینی باشد. هزینه رینوپلاستی به دلیل نوسانات مالی همه ساله با تعرفه جدید ۱۴۰۱ انجام می شود.

قیمت رینوپلاستی شامل چه مواردی می شود؟

هزینه جراحی بینی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • انتخاب بهترین جراح بینی در تهران
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • هزینه های بیهوشی
  • نسخه‌های دارویی
  • حق‌الزحمه جراح
  • آزمایش های پزشکی

به خاطر داشته باشید که داشتن بینی زیبا و خوش فرم تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد. بنابراین مهم است که بیمار درک روشنی از تغییراتی که ممکن است قبل از جراحی رخ دهد داشته باشد. تغییرات درخواستی ممکن است مربوط به هزینه جراحی بینی باشد.

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی

همانطور که در ابتدای متن گفته شد، جراحی بینی به دلایل مختلفی قابل انجام است. اولین قدم در جراحی، مراجعه به بهترین جراح بینی در تهران، معاینه و عکس برداری با اشعه ایکس لازم از بینی است. در نهایت پس از انجام این کار، هزینه رینوپلاستی بر اساس نوع بینی شما مشخص می شود. اگر جراحی بینی برای اهداف زیبایی انجام شود، هزینه جراحی بینی به استخوانی یا گوشتی بودن بینی شما بستگی دارد. به طور کلی هزینه جراحی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تجربه و تخصص پزشک مورد نظر
  • هزینه های مشاوره
  • هزینه متخصص بیهوشی
  • هزینه جلسات معاینه بعد از عمل (پس از مداخله فرد باید به مدت یک ماه با پزشک مشورت کند)
  • هزینه های تسهیلات
  • نوع رینوپلاستی (روش‌های غیرجراحی معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش‌های جراحی دارند، زیرا تهاجمی کمتری دارند، نیازی به بیهوشی عمومی ندارند و هزینه‌ی امکانات را کاهش می‌دهند.)
  • نوع بینی (استخوانی با گوشتی؛ لازم به ذکر است که هزینه جراحی بینی گوشتی در ایران بیشتر از هزینه جراحی بینی استخوانی است.)
  • موقعیت جغرافیایی (هزینه رینوپلاستی بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است. جراحان مجرب معمولا در شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز و مشهد زندگی می کنند و به همین دلیل هزینه جراحی بینی در این شهرها بیشتر است).
  • هزینه‌های درمانی پس از عمل بینی

بنابراین با در نظر گرفتن پارامترهای ذکر شده در هزینه جراحی بینی، می توانید ارزش جراحی خود را ارزیابی کنید.

یک نکته مهم در مورد جراحی بینی

رینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که با هدف تغییر و اصلاح فرم و ظاهر بینی، رفع مشکلات تنفسی، رفع نواقص یا جراحات مادرزادی انجام می شود و هر ساله تعداد افرادی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند افزایش می یابد. افزایش یافته است. از آنجایی که هر تغییر جزئی در شکل بینی منجر به تغییرات قابل توجهی در ظاهر صورت می شود و بینی عضوی بسیار حساس است، انجام این جراحی توسط بهترین جراح بینی در شیراز بسیار حائز اهمیت است.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

بیمه در چه شرایطی بخشی از هزینه های جراحی بینی را پوشش می دهد؟

زمانی که جراحی زیبایی بینی خارج از زیبایی و اختیاری است و برای درمان مشکلات تنفسی انجام می شود. بیمه بخشی از این هزینه را پوشش می دهد. موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • شکسته بودن استخوان بینی: وقتی دیواره‌ای که سوراخ‌های بینی را جدا می‌کند، شکسته می‌شود، به یک طرف متمایل می‌شود و نفس کشیدن را برای فرد دشوار می‌کند. بخشی از هزینه جراحی بینی شکستگی توسط بیمه تامین می شود
  • باریک شدن دهلیز بینی : وقتی دیواره های کناری بینی به سمت داخل حرکت می کنند، فضای تنفس بیمار بسیار باریک می شود. روشی که پزشک استفاده می کند این است که دیواره های کناری بینی را در جای خود قرار داده و آنها را ثابت می کند.
  • مخروط داخل بینی بزرگ است : یکی دیگر از هزینه های بیمه ای جراحی بینی، مخروط بینی است. مخروط بینی می تواند در یکی از سوراخ های بینی باشد یا در هر دو سوراخ بینی وجود داشته باشد. وظیفه اصلی این مخروط ها تصفیه هوا و آوردن هوای تمیز به داخل بینی است. وقتی این مخروط ها بیش از حد بزرگ باشند از ورود هوا به بینی جلوگیری می کنند و باعث ایجاد مشکل می شوند. متخصصان در این شرایط مخروط ها را به اندازه طبیعی خود کاهش می دهند.

اگر از فرم بینی خود ناراضی هستید و به دنبال بهترین جراح اصلاح فرم بینی در ایران هستید می توانید به سایت مورد نظر مراجعه فرمایید .

چرا قیمت های جراحی بینی بسته به شهر متفاوت است؟

همانطور که قبلا ذکر شد، دستمزد جراحان مختلف با توجه به سابقه کاری و تجربه آنها متفاوت است. همچنین باید توجه داشته باشید که هزینه کلینیک ها و بیمارستان ها در شهرهای مختلف نیز بسته به میزان امکانات و تجهیزاتی که دارند متفاوت است. معمولاً هزینه جراحی در کلانشهرهایی مانند تهران، مشهد، شیراز و از شهرهای دیگر بیشتر است.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل جراحی بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 453 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.