بایروی ارزان ترین کش لس - بایروی

راهنمای خرید ارزان ترین کش لس + معرفی ۴ ویژگی آن

وجود دستگاه خودپرداز در هر مجتمع تفریحی و تجاری، به یک ضرورت تبدیل شده است. در مراکز مختلف دیگر از جمله بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و … نیز باشد حداقل چند دستگاه خودپرداز وجود داشته باشد تا مردم بتوانند دغدغه خودشان را برای دریافت پول نقد و یا انجام تراکنش‌های مختلف برطرف کنند. دستگاه کش لس در واقع نوعی دستگاه خود پرداز است که به شما امکان دریافت وجه نقد را نمی‌دهد، ولی تمامی قابلیت‌های یک دستگاه خودپرداز حرفه‌ای را دارد. اگر بودجه محدودی برای خرید دستگاه کش لس داشته باشید، احتمالا به دنبال ارزان ترین کش لس هستید تا در درجه اول بتوانید از امکانات آن بهره مند شوید و در درجه دوم در هزینه‌های خودتان صرفه جویی کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات ارزان ترین کش لس، قیمت این دستگاه و نحوه خرید آن با شما صحبت کنیم.

راهنمای خرید ارزان ترین کش لس + معرفی ۴ ویژگی آن

دستگاه کش لس چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت دستگاه کش لس و عوامل موثر روی آن حرف بزنیم، اجازه دهید تا شما را با این دستگاه جذاب با کاربردهای متنوع آشنا کنیم. همه شما دستگاه‌های خودپرداز قدیمی را به یاد دارید که امکان کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و دریافت پول نقد را به شما می‌دادند؛ اما این روزها اکثر مردم بیشتر از اینکه نیاز به دریافت پول نقد داشته باشند، نیاز به انجام تراکنش‌های بانکی غیر نقدی با سرعت بالا دارند.

دستگاه کش لس دستگاهی است که می‌تواند برای انجام تراکنش‌های بانکی مختلف از جمله کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و … مورد استفاده قرار گیرد. تنها تفاوت این دستگاه با دستگاه ATM معمولی، عدم امکان دریافت وجه نقد می‌باشد. بنابراین، با توجه به کاهش نیاز مردم به دریافت پول نقد، نیازی نیست که هزینه زیادی خرید دستگاه‌های خودپرداز پرداخت کرد و با همین دستگاه‌های کش لس که سرعت فرآیند بالایی نیز دارند، تمامی تراکنش‌ها قابل انجام خواهند بود.

قیمت دستگاه کش لس چقدر است؟

با وجود برتری‌های دستگاه کش لس هنوز هم برخی از مردم زیر بار خرید این دستگاه‌ها نمی‌روند و به دنبال دستگاه‌های قدیمی ATM هستند. این در حالی است که قیمت دستگاه کش لس به مراتب پایین‌تر از قیمت دستگاه‌های خودپرداز با امکان دریافت وجه نقد است. علاوه بر آن، با توجه به اینکه بخش زیادی از کارمزد دستگاه‌های خودپرداز مربوط به وجه نقد است، دستگاه‌های کش لس می‌توانند سود بیشتری برای استفاده داشته باشند.

البته باید توجه داشت که قیمت دستگاه کش لس تحت تاثیر امکانات، ابعاد و همچنین کیفیت این دستگاه‌ها است. به همین خاطر قبل از اینکه مطمئن نشوید ارزان ترین کش لس دارای چه امکانات و قابلیت‌هایی است، بهتر است که اقدام به خرید آن نکنید. هر چقدر قابلیت‌های موجود در دستگاه کش لس بیشتر باشد، قیمت این دستگاه‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید از مراکز فروش دستگاه کش لس، قیمت این دستگاه‌ها را استعلام بگیرید.

دستگاه کش لس چیست؟

ارزان ترین کش لس؛ بهترین انتخاب برای افراد دارای بودجه محدود

با وجود اینکه یکی از معیارهای قیمت‌گذاری دستگاه کش لس کیفیت است، اما برخی از مدل‌های ارزان دستگاه‌های کش لس نیز دارای امکانات و قابلیت‌های قابل قبولی هستند. بنابراین، اگر بودجه محدودی برای خرید دستگاه کش لس دارید، می‌توانید ارزان ترین کش لس را برای نصب در محلی که مد نظر دارید، انتخاب کنید.

ارزان ترین کش لس شاید امکانات محدودی نسبت به دستگاه‌های دیگر موجود در بازار داشته باشد؛ اما باز هم اگر توسط برندهای معروف تولید شده باشد با سرعت بالای تراکنش خود می‌تواند بسیار در میان مردم محبوب شود. بنابراین، تنها موردی که باید در هنگام خرید این دستگاه‌ها مد نظر داشته باشید، کیفیت است که با وجود خرید از مراکز معتبر خیالتان از بابت این موضوع نیز راحت خواهد شد.

آیا مدل‌های ارزان کش لس ارزش خرید دارند؟

خرید ارزان ترین کش لس می‌تواند برای افرادی که دارای بودجه محدودی برای تهیه دستگاه خودپرداز هستند و از طرفی نیاز به این دستگاه‌ها دارند، یک فرصت طلایی باشد. احتمالا برای این دسته از افراد این سوال مطرح شود که مدل‌های ارزان کش لس ارزش خرید دارند؟ دستگاه‌های کش لس به دلیل عدم امکان پرداخت وجه نقد، دارای قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به دستگاه‌های خودپرداز هستند و در این موضوع هیچ شکی نیست؛ اما خود این دستگاه‌ها نیز به دلیل داشتن قابلیت‌های متنوع، دارای قیمت‌های مختلفی نیز هستند.

مدل‌های ارزان کش لس دارای سایز کوچک‌تر و قابلیت‌های محدودتری هستند، ولی این بدین معنی نیست که آن‌ها نمی‌توانند اقدامات ضروری و تراکنش‌های مختلف را انجام دهند. بنابراین، برای مراکز کوچک که نیازی به خرید دستگاه‌های گران قیمت کش لس نیست، این دستگاه‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های ارزان ترین کش لس

با توجه به کاربردی بودن دستگاه کش لس، حتی ارزان ترین کش لس نیز می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی را داشته باشد. از این رو می‌توان این دستگاه‌ها را جایگزینی عالی برای دستگاه‌های خودپرداز موجود در بازار که قیمت نسبتا بالایی دارند، شناخت. اگر هدف شما خرید ارزان ترین کش لس است، باید بدانید که این دستگاه‌ها دارای مشخصات و ویژگی‌های زیر هستند.

۱٫     انجام تمامی تراکنش‌های بانکی

حتی ارزان ترین کش لس نیز باید بتواند تمامی تراکنش‌های بانکی از جمله کارت به کارت، پرداخت وجه به حساب، خرید شارژ، پرداخت قبض و دریافت موجودی را انجام دهید. مدل‌های جدید کش لس می‌توانند این تراکنش‌های بانکی را بدون مکث و با سرعت بالا انجام دهند. بنابراین، یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های دستگاه‌های کش لس، امکان انجام تراکنش‌های مختلف بانکی با آن‌ها است و حتما باید در هنگام خرید این دستگاه‌ها، به این قابلیت در آن‌ها توجه داشته باشید.

۲٫     داشتن سایز کوچک و جمع و جور

ارزان ترین کش لس دارای صفحه نمایش کوچک و جمع و جوری است که این موضوع می‌تواند یکی از نقاط قوت این دستگاه محسوب شود. اکثر دستگاه‌های خودپرداز دارای سایز بزرگی هستند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند؛ اما دستگاه کش لس می‌تواند با سایز کوچک و جمع و جور خود، به راحتی جایگزین عالی برای دستگاه‌های بزرگ باشد. معمولا دستگاه‌های کش لس ارزان دارای صفحه نمایش لمسی نیز هستند که کوچک بودن آن‌ها را منطقی‌تر می‌کند. از این رو استفاده از این دستگاه‌ها نیز با وجود قیمت بسیار ارزانی که دارند، مقرون به صرفه است.

۳٫     تولید شده بدون پرینتر

پرینتر دستگاه کش لس می‌تواند دلیلی برای افزایش قیمت این دستگاه شود. پرینترها امکان دریافت فاکتور را پس از انجام تراکنش های بانکی فراهم می‌کنند؛ اما وجود آن‌ها نه تنها در دستگاه‌های خودپرداز ضروری نیست، بلکه می‌تواند معایب زیادی را نیز به همراه داشته باشد. قیمت هر رول پرینتر دستگاه کش لس بسیار افزایش پیدا کرده است. از طرفی با وجود امکان ارائه رسید و فاکتور به صورت دقیق روی دستگاه، نیازی نیست که مردم کاغذهایی که مصرف آن‌ها باعث آسیب به محیط زیست می‌شود را دریافت کنند و فقط با یک ثانیه نگاه کردن به آن‌ها، این کاغذها را دور بیندازند.

۴٫     قابلیت ارائه رسید بدون نیاز به چاپ

ارزان ترین کش لس بدون نیاز به پرینتر، امکان مشاهده رسید و نتیجه تراکنش را نیز به شما می‌دهد. می‌توان کد پیگیری، جزئیات کارت به کارت و سایر تراکنش‌ها و تمامی این موارد را در رسید چاپ شده در دستگاه کش لس مشاهده کرد. بنابراین، اگرچه ارزان ترین دستگاه کش لس بدون پرینتر است، اما با قابلیت ارائه رسید در صفحه نمایش خود، می‌تواند نیاز افراد را به دریافت نتیجه تراکنش برطرف کند.

ارزان ترین کش لس

ارزان ترین کش لس را از کجا بخریم؟

حال که با دستگاه کش لس و قابلیت‌های ارزان ترین این دستگاه آشنا شدید، شاید برای شما این سوال مطرح شود که ارزان ترین کش لس را باید از کجا تهیه کنیم؟ واقعیت این است که هنوز این دستگاه‌ها در مراکز مختلف به فروش نمی‌روند و باید حتما مراکز معتبری را برای خرید دستگاه کش لس انتخاب کنید. پشتیبانی حرفه‌ای، امکان ارائه خدمات مشاوره برای خرید بهترین کش لس و همچنین ارائه بهترین دستگاه با قیمت ارزان، از جمله خدماتی هستند که باید در مراکز معتبر فروش دستگاه کش لس به شما مشتریان ارائه شوند.

مجموعه‌ای تی‌ام پست تهران، یکی از مراکز معتبر فروش کش لس است. اگر نیاز به خرید ارزان ترین کش لس دارید، می‌توانید با اطمینان خاطر از محصولات موجود در سایت این مجموعه دیدن کنید و مطابق با نیاز و مشخصات هر یک از این دستگاه‌ها، آن‌ها را تهیه کنید. برای دریافت قیمت کش لس و مشاوره جهت خرید این دستگاه‌ها، می‌توانید به سایت تهران خودپرداز مراجعه کنید.

 

کش لس؛ دستگاه کارت به کارت کوچک به جای دریافت پول نقد

در حال حاضر، با پیشرفت فناوری و توسعه روزافزون اینترنت و شبکه‌های بانکی، روش‌های پرداخت غیرنقدی و الکترونیکی به عنوان جایگزینی برای پرداخت‌های نقدی در حال ظهور هستند. یکی از این روش‌ها، استفاده از دستگاه کارت به کارت یا کش لس است. در این مقاله به بررسی و معرفی مفهوم دستگاه کارت به کارت یا کش لس، نحوه عملکرد، کاربرد، مزایا و تفاوت آن با دستگاه خودپرداز نقدی می‌پردازیم.

 

مفهوم کارت به کارت با دستگاه کش لس:

 

دستگاه کش لس یا دستگاه خودپرداز غیر نقدی، یک تکنولوژی مدرن است که به افراد امکان می‌دهد بدون استفاده از پول نقد، تراکنش‌های مالی را انجام دهند. این دستگاه‌ها از طریق اتصال به شبکه بانکی و استفاده از کارت‌های بانکی یا سیستم‌های پرداخت الکترونیکی، امکان پرداخت برای خرید محصولات و خدمات را فراهم می‌کنند. با استفاده از دستگاه کش لس، کاربران می‌توانند به سرعت و به‌صورت امن پرداخت‌های خود را انجام داده و نیاز به حمل و نگهداری پول نقد را از بین ببرند.

 

نحوه عملکرد دستگاه خودپرداز غیرنقدی:

 

نحوه عملکرد دستگاه کش لس با ترکیبی از فناوری‌های رمزنگاری، اتصال به شبکه بانکی و تبادل اطلاعات با بانک‌ها امکان‌پذیر می‌شود تا تراکنش‌های الکترونیکی را سریع، امن و قابل اعتماد کند.

 

  1. دستگاه کارت به کارت یا کش لس با استفاده از اتصال اینترنتی یا شبکه بی‌سیم به شبکه بانکی متصل می‌شود.

 

  1. مشتری اطلاعات کارت بانکی خود (شماره کارت، رمز امنیتی و موارد دیگر) را در دستگاه کش لس وارد می‌کند.

 

  1. سپس دستگاه کش لس اطلاعات کارت را بررسی می‌کند و با بانک صادرکننده کارت ارتباط برقرار می‌کند تا صحت اطلاعات را تأیید کند.

 

  1. پس از تأیید اطلاعات، مشتری می‌تواند نوع تراکنش مدنظر خود را انتخاب کند، مانند خرید کالا، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره.

 

  1. در این مرحله دستگاه خودپرداز غیرنقدی اطلاعات تراکنش را به بانک صادرکننده کارت ارسال کرده و درخواست پردازش تراکنش را ثبت می‌کند.

 

  1. پس از پردازش تراکنش توسط بانک، دستگاه کش لس تأییدیه تراکنش را دریافت می‌کند و به مشتری نمایش می‌دهد.

 

  1. در نهایت، تراکنش به صورت موفقیت‌آمیز یا ناموفق به پایان می‌رسد و دستگاه کش لس آماده برای انجام تراکنش بعدی می‌شود.

 

لیست خدمات دستگاه کارت به کارت یا کش لس:

کش لس (خودپرداز غیرنقدی) خدمات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. برخی از این خدمات شامل:

  1. خریدهای از فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین.
  2. پرداخت قبض‌های مختلف مانند قبض برق، قبض گاز، قبض تلفن ثابت و همراه و قبوض اینترنتی.
  3. انتقال وجه به حساب‌های دیگری از جمله حساب‌های بانکی، کارت‌های پیش‌پرداخت و حساب‌های موجودی الکترونیکی.
  4. پرداخت هزینه‌های آنلاین مانند خدمات اشتراکی، خرید بلیط و رزرو هتل.
  5. شارژ تلفن همراه.
  6. بررسی موجودی حساب بانکی و اطلاعات مالی.
  7. ارسال و دریافت پول از دیگران.

 

کش لس با ارائه این خدمات متنوع، به کاربران امکان می‌دهد تراکنش‌های مالی خود را به صورت آسان، سریع و امن انجام دهند. این روش به شما امکان می‌دهد که پول نقد را به عنوان وسیله‌ی انتقال پول راموش کنید و به پرداخت‌های الکترونیکی مدرن و راحتی روی بیاورید.

کاربرد دستگاه کارت به کارت یا کش لس

دستگاه کش لس (خودپرداز غیرنقدی) به عنوان یک فناوری رو به رشد، کاربردهای متنوعی در بخش‌های مختلف دارد. در زیر، چندین کاربرد اصلی دستگاه کش لس را بررسی می‌کنیم.

  • در بخش خدماتی و رستوران‌ها دستگاه کارت به کارت یا کش لس به مشتریان امکان می‌دهد بدون نیاز به پول نقد، هزینه خدمات را پرداخت کنند.
  • در فروشگاه‌ها و مجموعه‌های خرده‌فروشی نیز مشتریان می‌توانند با استفاده از دستگاه کش لس، خریدهایشان را با کارت بانکی یا سیستم‌های پرداخت الکترونیکی انجام دهند.
  • همچنین در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی: مهمانان می‌توانند با استفاده از دستگاه کش لس، هزینه اقامت خود را پرداخت کنند. این کاربرد به هتل‌ها کمک می‌کند تا روند چک‌اوت را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهند و به مشتریان تجربه مطلوبی از خدمات را ارائه دهند.
  • به علاوه در مراکز تفریحی و سینماها، مشتریان می‌توانند بلیت‌های ورودی خود را خریداری کنند.
  • در مکان‌های عمومی و حمل و نقل مانند متروها، ایستگاه‌های اتوبوس و فرودگاه‌ها از آن استفاده می‌شود تا مسافران بتوانند بلیت‌هایشان را خریداری کنند و هزینه مسافرت را پرداخت کنند.

 

مزایای خرید و استفاده از دستگاه کش لس (خودپرداز غیرنقدی) در تجارت

 

فرآیند خرید و استفاده از دستگاه کش لس در تجارت به مزایای متعددی انجامیده و به بهبود عملکرد کسب و کار و تجربه مشتریان کمک می‌کند. در ادامه به بررسی چندین مزیت اصلی این راهکار پرداخت الکترونیکی می‌پردازیم:

 

۱٫ افزایش رضایت مشتریان:

یکی از مزایای بارز استفاده از دستگاه کش لس، افزایش رضایت مشتریان است. مشتریان از امکان پرداخت با کارت بانکی یا سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بهره می‌برند که این روش پرداخت به آن‌ها امکان می‌دهد از پول نقد دوری کنند. این روش پرداخت سریعتر، آسان‌تر و امن‌تر است و به مشتریان اطمینان می‌دهد که در هنگام خرید، دستمزد و صف‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

 

۲٫ سهولت در مدیریت مالی:

دستگاه کش لس به فروشندگان امکان می‌دهد تراکنش‌ها را بدون نیاز به حسابداری دستی و مدیریت پول نقد، به‌روزرسانی و ثبت کنند. این امر بهبود قابل توجهی در مدیریت مالی و دقت در گزارش‌دهی فروش به همراه دارد.

 

۳٫ افزایش امنیت و کاهش خطرات:

استفاده از پول نقد در مکان‌های پررونق با خطر سرقت همراه است. با دستگاه کش لس، نیاز به حمل پول نقد کاهش یافته و خطر سرقت نقدینگی نیز کاهش می‌یابد. علاوه بر این، تراکنش‌های الکترونیکی با استفاده از دستگاه کش لس امن‌تر هستند و از فعالیت‌های تقلبی مانند جعل کارت و دزدی اطلاعات بانکی به طور موثری جلوگیری می‌شود.

 

۴٫ افزایش سرعت و بهبود کارایی:

مشتریان قادرند به سرعت و آسانی خرید خود را انجام دهند و صف‌های طولانی در نقاط فروش را کاهش دهند. همچنین، فروشندگان قادر به پذیرش تراکنش‌های بیشتر در کمترین زمان ممکن هستند.

 

۵٫ دسترسی به اطلاعات تجاری

دستگاه کش لس قابلیت جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها و پرفروش‌ترین محصولات را دارد. این اطلاعات به فروشندگان کمک می‌کند تا الگوها و روند‌های فروش خود را تحلیل کنند و استراتژی‌های بهبود فروش و بازاریابی را بهبود بخشند.

 

۶٫ اتصال به سیستم‌های مدیریت موجود

دستگاه کش لس به راحتی به سیستم‌های مدیریت موجود در فروشگاه متصل می‌شود. این ارتباط سیستمی امکاناتی از جمله مدیریت موجودی، پیگیری سفارشات و گزارش‌دهی بهتر را فر

 

اهم می‌کند.

 

۷٫ تولید گزارشات جامع

دستگاه کش لس قابلیت تولید گزارشات جامع و دقیق در مورد عملکرد فروشگاه را دارد. این گزارشات شامل جزئیات فروش روزانه، هفتگی و ماهانه، نمودارهای تحلیلی و مشتریان برتر است. این اطلاعات به فروشندگان کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را درباره مدیریت و رشد کسب و کار خود بگیرند.

 

با توجه به مزایای فوق، خرید و استفاده از دستگاه کش لس به عنوان یک راهکار پرداخت الکترونیکی، بهبود روند خرید و فروش را فراهم می‌کند و باعث ارتقای تجربه مشتریان و بهبود عملکرد کسب و کار می‌شود.

 

تفاوت کش لس با خودپرداز ATM

تفاوت اصلی بین دستگاه کش لس و خودپرداز ATM در این است که کش لس برای پرداخت الکترونیکی و استفاده از کارت بانکی استفاده می‌شود، در حالی که خودپرداز ATM به عنوان یک بانک‌ خودکار برای برداشت و واریز پول نقد عمل می‌کند. کش لس امکاناتی مانند پرداخت قبض، خرید کالا، انتقال وجه الکترونیکی و بررسی موجودی را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، ATM تراکنش‌هایی مانند برداشت وجه، ارسال وجه و بررسی موجودی را امکان‌پذیر می‌سازد.

 

آیا دستگاه کش لس منجر به معاف یا کاهش مالیاتی کاربر می‌شود؟

دستگاه کش لس منجر به معاف یا کاهش مالیات شما نمی‌شود. بلکه استفاده از دستگاه کش لس در کسب و کارها و فروشندگان ممکن است بهبود سیستم ثبت تراکنش‌ها و دسترسی به اسناد مالی مربوطه را فراهم کند و در نتیجه، دقت و شفافیت بیشتری در ثبت و اعلام درآمدها و هزینه‌ها ایجاد کند. این موضوع می‌تواند به کاهش خطاها و اشتباهات در محاسبه مالیات منجر شود. به طور کلی، مقدار مالیاتی که باید پرداخت کنید، بستگی به درآمد، نوع فعالیت و قوانین مالیاتی مربوطه دارد. استفاده از دستگاه کش لس می‌تواند به شما کمک کند تا دقیق‌تر و بهبود یافته‌تر اطلاعات مالی خود را به مقامات مالیاتی ارائه دهید، اما تعیین نرخ و مبلغ مالیات بر اساس قوانین مالیاتی مربوطه انجام می‌شود و استفاده از دستگاه کش لس تنها یک عامل فرآیند محاسبه مالیات است.

لیست قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک

بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک برای کسب­وکارهای مختلف بسیار حائز اهمیت است. شاید تا ۲ دهه پیش، تصور دنیایی که در آن پول نقد وجود نداشته باشد، سخت به­نظر می­رسید اما با افزایش محبوبیت روش­های کشلس، داشتن جامعه­ای بدون پول نقد می­تواند به واقعیت تبدیل شود.

حذف پول نقد از فرایندهای خرید کالا و خدمات، مزایای بسیاری به­همراه دارد که موجب استقبال گسترده از سوی مردم شده­است، از همین رو مکان­هایی که تراکنش­های مالی روزانه دارند سعی می­کنند تا همگام با تکنولوژی خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

در ادامه مقاله قصد داریم تا به بررسی عوامل موثر بر روی قیمت این دستگاه­ها بپردازیم، پس اگر برای توسعه کسب­وکار خود نیازمند استفاده از دستگاه­های کش لس هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با کش لس

احتمال دارد در ذهن بسیاری از افراد این سوال ایجاد شود که کش لس چطور دستگاهی است ؟ درواقع باید بدانید که این واژه به­معنی پرداخت غیر نقدی است و درحال­حاضر دستگاه­های مختلفی وجود دارند که برای این منظو مورد استفاده قرار می­گیرند.

همان­طور که فناوری در عصر دیجیتال امروزی به پیشرفت خود ادامه می­دهد، استفاده از دستگاه کارت به کارت یا کش لس نیز در بین مشاغل و مصرف­کنندگان به­طور فزاینده­ای محبوب می­شود. در واقع، بسیاری از کشورها درحال­حاضر به­دنبال این هستند تا پرداخت­های نقدی را تا حد امکان کاهش دهند.

تا چند سال گذشته مردم خدمات بانکی همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض و عوارضی را به­صورت حضوری در بانک­ها انجام می­دادند که معمولا باعث اتلاف وقت می­شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه­های خودپرداز و کش لس انجام بسیاری از امور برای افراد آسان­تر شد.

همه­گیری استفاده از دستگاه­های پرداخت غیر نقدی باعث می­شود تا مشاغل مختلف به­دنبال بررسی لیست قیمت کش لس باشند تا از آن برای توسعه کسب‌و­کار خود استفاده کنند. راحتی، سرعت، ردیابی و ثبت تراکنش­ها، انعطاف‌پذیری، افزایش امنیت و صرف هزینه‌های کمتر برای کسب‌وکارها به­عنوان ویژگی­های بسیار خوب این ابزارها در نظر گرفته می­شود.

از همین رو شما با پرداخت قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک و استفاده از آن در محل کار خود از مزایای مختلف آن بهره­مند خواهید شد. اگر به­طور معمول از دستگاه کارتخوان برای انجام تراکنش­های کاری خود استفاده می­کنید و تعداد پرداختی­های بالایی دارید، بدون شک می­توانید در افزایش هزینه­های مالیاتی­تان تاثیرگذار باشید و باعث افزایش آن شوید.

این در حالی است که در مواقعی امکان دارد برخی از این تراکنش­ها مرتبط با درآمد خالص شما نباشند که با استفاده از کیوسک­های پرداخت غیرنقدی این امکان برای شما فراهم می­شود تا از بروز هزینه­های اضافه برای محاسبه مالیات جلوگیری کنید.

مشخصه­هایی که در تعیین قیمت کش لس کوچک موثر هستند

به­طور کلی باید به این مسئله توجه داشته باشید که قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک در مقایسه با خوپردازها کمتر است و از این نظر صرفه اقتصادی بیشتری دارد، از همین رو برای مشاغلی که تنها به­دنبال استفاده از خدمات غیرنقدی باشند، به­کارگیری کش لس­ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

برای بررسی قیمت دستگاه کش لس کوچک لازم است تا معیارهای متفاوتی را در رابطه با آنها مد نظر قرار دهید که در نهایت روی هزینه پرداختی شما تاثیر زیادی دارند. مهمترین مشخصه­ها شامل موارد زیر است:

جنس بدنه کش لس

درحال­حاضر چند برند مختلف در داخل کشور ما وجود دارند و برای ساخت آنها از مواد اولیه با درجه­های کیفی مختلفی استفاده شده­است که می­تواند در تعیین استحکام و قیمت نهایی محصول نقش داشته باشد. بدون شک مدل­هایی که کیفیت بالاتری دارند از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند.

صفحه نمایش دستگاه

یکی دیگر از عواملی که می­تواند در ارائه قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک حائز اهمیت باشد، ابعاد صفحه­نمایش و میزان کیفیت تصویر آن است. از همین رو برای انتخاب نمونه­های مختلفی که در لیست فروش این محصول مشاهده می­کنید، باید نسبت به مولفه صفحه­نمایش نیز هوشیار باشید.

وسایل جانبی که همراه دستگاه کش لس دریافت می­کنید

برخی از ابزارهای جانبی که معمولا در زمان فروش همراه با دستگاه­های کش لس دریافت می­کنید شامل موس، اسپیکر و کیبورد ترک بال است که این موارد نیز در تعیین هزینه پرداختی شما و لیست قیمتی این محصولات به­صورت مستقیم تاثیرگذار خواهد بود.

مواردی که به آنها اشاره شد از مهمترین دلایلی هستند که می­توانند در تعیین قیمت پرداختی شما موثر واقع شوند، از طرفی برند و کشور سازنده هر دستگاه نیز به­عنوان مشخصه­هایی برای ارزش­گذاری محصول در نظر گرفته می­شوند.

باید به این مورد هم توجه داشته باشید که شما در کنار بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک، برای فعال­سازی و استفاده از آن باید با یکی از شعب بانکی معتبر در سطح کشور قرارداد تنظیم کنید که هر کدام از آنها مزایای خاصی را برای این منظور ارائه می­دهند که در ادامه به بررسی برخی از آنها می­پردازیم.

پایانه بانکی کش لس بانک ملت

مشتریان بانک ملت برای دریافت خدمات غیرنقدی می­توانند قیمت و شرایط کش لس بانک ملت را مورد بررسی قرار دهند و با در نظرگرفتن تمامی آنها نسبت به اخذ قرارداد اقدام کنند.

دستگاه کش لس ارائه­شده توسط بانک ملت یکی از پیشرفته­ترین نمونه­هایی است که صاحبان کسب­وکارهای مختلف می­توانند برای ارائه خدمات غیر نقدی به مشتریان خود از آن استفاده کنند. از مزایای آن نیز می­توان به مواردی همچون امنیت بالا، سرعت مطلوب، ثبت و ردیابی تراکنش­ها اشاره کرد.

پایانه بانکی کش لس بانک ملی

یکی دیگر از شعب معتبر در سطح کشور که به ارائه دستگاه­های پرداخت غیر نقدی می­پردازد، بانک ملی است و باتوجه به قیمت کش لس بانک ملی درحال­حاضر تعداد زیادی از دستگاه­های فعال متعلق به این بانک است.

با در نظرگرفتن این مورد که بانک ملی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بسیار خوب عمل می­کند و همچنین تعداد شعبه­های بیشتری برای ارائه چنین خدماتی در نظر گرفته­است، بسیاری از افراد ترجیح می­دهند برای بستن قرارداد کش لس­های ملی را انتخاب کنند.

پشتیبانی ۲۴ ساعت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در این زمینه باعث می­شود تا جذب متقاضیان برای بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک بانک ملی و خرید آن افزایش پیدا کند.

پایانه کش لس بانک دی

شعبه­های بانک دی از پیشگامان ارائه سوئیچ به متقاضیان خرید دستگاه­های کش لس بوده که تا حد امکان سعی کرده­است قوانین سخت و دشوار را حذف کند تا مسیر استفاده از خدمات الکترونیکی برای کسب­وکارهای مختلف هموارتر شود.

در همین راستا قیمت و شرایط کش لس بانک دی به­گونه­ای در نظر گرفته شده­است که طیف وسیعی از صاحبان مشاغل بتوانند با صرف هزینه­ای مناسب و در کوتاه­ترین زمان ممکن از این امکانات بهره­مند شوند.

یکی از بهترین مزایایی که بانک دی برای مشتریان خود در نظر گرفته، میزان کارمزد بالاتر در مقایسه با دیگر شعب بانکی است که مقدار آن ۶۵ به ۳۵ درصد به نفع صاحب دستگاه خواهد بود و از طرفی نیز روش­های مختلف آنلاین و دستی را برای دریافت آن ارائه می­دهد.

امکان راه­انداری سوئیچ در عرض ۲۴ ساعت و بدون دریافت هزینه اضافه، بررسی ریز تراکنش­ها و افتتاح حساب به­صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری از دیگر مزایای مطلوبی هستند که بانک دی به مشتریان دستگاه­های کش لس ارائه می­دهد.

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد ارزان ترین کش لس موجود در بازار با شما صحبت کردیم. این دستگاه می‌توان تمامی تراکنش‌های بانکی را به غیر از دریافت پول نقد انجام دهد. سایز کوچک این دستگاه، نصب آن را در مراکز مختلف ساده‌تر می‌کند. حتی می‌توان در مترو و اتوبوس‌ها نیز از این دستگاه‌ها استفاده کرد. اگر نیاز به خرید دستگاه‌های کش لس ارزان را دارید، می‌توانید از طریق سایت‌ای تی‌ام پست تهران سفارش خودتان را ثبت کنید. مدل‌های متنوعی از این دستگاه‌ها در بازار وجود دارند که فقط برخی از آن‌ها درجه یک و با کیفیت بالا تولید شده‌اند. مجموعه‌ای تی‌ام پست تهران تلاش کرده که بهترین دستگاه‌های کش لس را با امکانات قابل قبول به مشتریان ارائه کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.