بایروی انواع دوربین مداربسته ضد آب بیسیم - بایروی

می شود گفت دوربین مدار بسته بیسیم نقش یک مامور یا نگهبان را برای ما دارد که سارقین از ترس این که تصاویرشان ضبط نشود و گیر قانون نیفتند از مکان هایی که دارای دوربین است خود داری می کنند.

دوربین ها لنز های متفاوتی دارند و اندازه شان در برد دوربین بسیار اهمیت دارد. هرچقدر که لنز دوربین قوی باشد تصاویر دور تر را واضح و شفاف تر به ما نشان می دهد. این را در نظر داشته باشید که قابلیت دید در شب از نکات مهمی است که باید در خرید به آن دقت شود چون در طول روز نیاز چندانی به دوربین نخواهیم داشت اما در طول شب به این علت که ما خواب هستیم و بی خبر از محیط، ممکن است اشخاصی به صورت سارق بخواهند به مکان های ما دستبرد بزنند و اگر دوربین نصب شده قابلیت دید در شب را داشته باشد به خوبی میتوان آن اشخاص را شناسایی و دستگیر کرد.

حتی می توانید دوربین های مدار بسته ای را تهیه نمایید که به صورت رم خور هستند و نیز سیم کارت هم می خورند که این به شما کمک می کند به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید. دوربین های مدار بسته امروزی قابلیت های منحصر به فردی را دارا هستند و یک نمونه آن ها این است که می توانند به صورت اتوماتیک به شما هشدار بدهند.

دوربین ها دو دسته هستند، دسته اول دوربین های آنالوگ و دسته دوم دوربین های تحت شبکه هستند که تصاویر را به صورت دیجیتال ضبط می کنند که در دامه در مورد هر دو توضیحاتی خواهم داد.

امروزه قیمت دوربین مدار بسته شاید به نظر کمی گران باشد. در واقع دوربین مدار بسته بیسیم چرخشی نسبت به کارایی که برای ما دارد بسیار مناسب است. همیشه این را در نظر داشته باشید که اگر با نصب دوربین درمکان مورد نظر، موجب شود که حتی یک مرتبه از سرقت وسایل جلوگیری نماید، نه تنها هزینه خود را جبران مینماید بلکه خسارات احتمالی مالی را کاهش میدهد. دوربین های مدار بسته بیسیم چرحشی با قابلیت چرخشی که دارد می تواند تمام محیط اطراف را تحت پوشش خود قرار بدهد، این بدین جهت اهمیت دارد که شما بجای این که بخواهید چندین دوربین ثابت تهیه کنید فقط یک دوربین بیسیم چرخشی بخرید و در آن محیط نصب کنید

 

انواع دوربین مدار بسته ضد آب

 

دوربین ها در کل به دو دسته ضد آب و دوربین های معمولی طبقه بندی می شوند و هر کدام از این دو دسته دارای مدل های مختلف می باشد و با پیشرفت تکنولوژی، تنوع در انواع دوربین مدار بسته ضد آب خیلی بیشتر از دوربین ها معمولی شده و دلیل آن هم کاربرد بالای دوربین ضد آب است، برای مثال بیرون منازل و مغازه ها و از همه مهمتر دوربین خیابان ها می باشد که شاخصه ضد آب بودن را باید داشته باشند و گرنه با اولین باران خراب می شوند.

دوربین های مدار بسته در بازار هم داری تنوع زیادی می باشد و اینکه دوربین مدار بسته ضد آب ارزان هم در بازار زیاد پیدا می شود ولی دارای کیفیت خوبی نیستند.

تمام کارخانه ها بعد از ساخت دوربین ضد آب، دوربین را داخل آزمایشگاه تست می کنند که ایراد و نقصی نداشته باشد که این دوربین ها دارای قیمت مناسب و ارزانی می باشد، ولی بعضی از کارخانه های معتبر جهان هستند که دوربین خود را تحت شرایط سخت و طی استاندارهای سخت گیرانه قرار میدهند که اشکالی برای دوربین در مقابل آب پیش نیاید و بهترین دوربین را وارد بازار کنند و معمولا قیمت این دوربین ها بیشتر از دوربین های معمولی می باشد.

برای اینکه دوربین را به قیمت مناسب و با کیفیت و همینطور با گارانتی تهیه کنید، می توانید قیمت دوربین مدار بسته ضد آب را از این سایت که مرجع اصلی بهترین دوربین های ضد آب است، مطلع شوید. در اینجا واسطه هایی که باعث افزایش کالای الکترونیکی می شود، حذف شده اند. دوربین حفاظتی یک وسیله حساس می باشد و باید از مراجع معتبر خریداری کنید.

دوربین ها طبق نور و رنگ هایی که در محیط است، می توانند تصاویر را ضبط کنند. شما اگر می خواهید در تاریکی تصاویر را به صورت واضح ضبط کنید نیاز به دوربین مدار بسته دید در شب ضد آب دارید که تصاویر را به صورت واضح برایتان ضبط کند. این مدل از دوربین ها برای ضبط تصاویر از مادون قرمز استفاده می کنند.

دوربین های مدار بسته حفاظتی علاوه بر ضبط فیلم به مدت طولانی، می توانند عکس های با کیفیتی بگیرند. عکس دوربین مدار بسته ضد آب دارای پیکسل و و ضوح بالایی می باشد و ابزار بسیار مهمی برای حفاظت محیط بیرونی خانه می باشد.

این دوربین ها با تنظیماتی که دارند به تصاویر متحرک حساس می باشد و با کوچک ترین حرکت عکس های واضح می گیرد

دوربین پین هول

از جمله دوربین های با کیفیتی که تولید شده است پین هول می باشد که بسیار کاربردی است. این دوربین ها دارای لنز سوزنی هستند؛ به همین دلیل ابعاد بسیار ریز را می توانند نشان دهند، این دوربین ها کمتر در دید رس قرار دارند زیرا اندازه بسیار کوچک دارند و یک میکروفن دارد که می توانید با آن به صدای مکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

همان طور که گفته شد این دوربین ها به دلیل کوچک بودن بیشتر در مکان هایی با فضای کم مورد استفاده قرار می گیرند؛ مانند وسایل نقلیه و اتاق پرو و… که علاوه بر این که جای کمی را می گیرند امنیت شما را نیز افزایش می دهند.

امروزه به دلیل افزایش جنایت های انجام شده افراد ترجیح می دهند برای افزایش آرامش خود از وسایل امنیتی مختلفی مانند دوربین پین هول IP استفاده کنند.

وسایل امنیتی از لحاظ داشتن صدا انواع مختلفی دارند که می توانند به دو دسته دوربین های همراه با ضبط صدا و دوربین های بدون ضبط صدا تقسیم شوند؛ که دوربین پین هول از نوع با صدای آن هستند که افراد با توجه به نیاز و مکان مورد نظر خود می توانند آن را تهیه نمایند؛ پس حتما سعی کنید قبل از خرید دوربین از مشاوره بهره مند شوید تا بتوانید دوربین مناسب مکان خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و به صرفه تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 543 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.