بایروی انواع سرمایه گذاری با پول کم - بایروی

گاهی اوقات با شنیدن نام سرمایه گذاری، گمان می کنیم که این واژه مربوط به سرمایه های بزرگ افراد ثروتمند می باشد. ولی بهتر است بدانید که مهم ترین نکته در این زمینه، فراگیری دانش سرمایه گذاری بوده و برخلاف تصورات افراد، سرمایه گذاری همیشه احتیاج به پول های زیاد ندارد. انواع سرمایه گذاری با پول کم نیز می تواند بسیار سودآور باشد. به منظور سرمایه گذاری های کوچک، راه ‌های فراوانی وجود دارد که به جهت عدم سواد مالی در نظام آموزشی توجهی به آن ها نمی شود. در این مطلب به برخی از این راه ها اشاره می شود.

سرمایه‌گذاری با پول کم در بانک

به طور معمول اولین جایی که افراد برای سرمایه گذاری در آن اقدام می کنند، بانک می باشد. این سرمایه گذاری بدون ریسک و امن بوده و از سود ماهانه برخوردار است. البته باید ۳ نکته را در این سرمایه گذاری در نظر گرفت:

  1. نرخ سود بانکی پایین می باشد و با سرمایه ای کم، سود چندانی دریافت نمی کنید.
  2. در صورت برداشت زودتر از موعد مقرر، نرخ شکست سود بانکی ایجاد می شود.
  3. تورم کشور بیش از ۲۵ درصد و بالاترین نرخ سود بانکی ۲۳ درصد است. بنابراین در سرمایه ‌گذاری بانکی، سرمایه شما تا حدی در برابر تورم حفظ شده و سودآوری چندانی برای شما ندارد.

 

سرمایه ‌گذاری با پول کم در طلا و سکه

در مورد انواع سرمایه گذاری با پول کم می توان گفت طلا به عنوان یک کالای با ارزش در هر شرایطی برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است. ممکن است سرمایه ‌گذاری بر روی طلا و سکه به صورت میان مدت و یا بلند مدت جذاب باشد. البته باید گفت در سرمایه گذاری با میزان کم، شاید نتوانیم بازدهی و سود چشمگیری را مشاهده کنیم. البته گاهی افراد برای سرمایه گذاری در طلا، به خرید صندوق های طلا در بازار سهام و بورس فعال هستند، می پردازند.

 

سرمایه گذاری با پول کم در بازار سرمایه

بازار سهام گزینه‌ ای مناسب جهت سرمایه گذاری با پول کم می باشد. از مزایای بورس این است که با حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر از آن می توان به بازار وارد شد. در ابتدای کار افراد با مراجعه به کارگزاری، کد بورسی خاص خود را دریافت می کنند که این کد، مقدمات ورود آن ها به بازار سهام را آماده می کند. شروع این فعالیت در بازار بورس تنها نیازمند اتصال به اینترنت و یک لپ ‌تاپ، کامپیوتر یا موبایل می باشد.

 

سرمایه گذاری در تاسیس کسب و کار

گاهی افراد مایل هستند که با سرمایه اندک خود، کسب و کاری پر رونق و امروزی را راه اندازی کنند تا از این طریق به درآمد مطلوب برسند. توصیه می شود در این مواقع به دنبال کسب و کاری باشید که با توجه به نیاز جامعه رواج پیدا کرده است که از نمونه های موفق میتوان به کسب و کار در حوزه کودک و تاسیس خانه بازی اشاره کرد. این شغل به سرمایه در گردش چندانی نیاز نداشته و راه اندازی آن در بیشتر مواقع، سودآور می باشد.

 

چگونگی کسب درآمد با راه‌اندازی خانه بازی

خانه بازی کودک، برای کودکان در سنین مختلف طراحی شده و برای بازی گروهی آنان بسیار مناسب می باشد. این مکان به علت بی خطر بودن و وجود امنیتی بالا توانسته است خانواده های زیادی را به خود جذب کند. انواع خدمات خانه بازی به شکل ساعتی ارائه می شود و با توجه به میزان شرایط اقتصادی، جهت ورود به این مکان، از والدین مبالغی دریافت می گردد. جهت راه‌اندازی خانه بازی کودک به فضای سرپوشیده ای نیاز است که می تواند خانه، پارکینگ، مغازه و … با متراژی بالاتر از ۱۰۰ متر باشد.

 

هزینه راه اندازی خانه بازی کودک

لازم است بدانید که هزینه تاسیس خانه بازی، آن طور که فکر می کنید زیاد نیست و تنها نکته مهم در این زمینه، فراهم نمودن مدارک لازم برای تاسیس خانه بازی کودکان، برخورداری از مکانی مناسب و ایمنی بالای وسایل بازی  کودکان می باشد. دلیل اهمیت این مسئله تاثیر مستقیم آن روی امنیت و سلامت کودکان است. پس باید از استاندارد بودن تجهیزات مطمئن شوید و سپس لیستی از آن ها تهیه کنید.

هزینه ی تاسیس خانه بازی کودک، شامل طیف وسیعی است که از میان آن ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تهیه ساختمان یا مکان مناسب خانه بازی کودک
  • تجهیزات خانه بازی کودک
  • نیروی انسانی
  • قبوض خدماتی
  • هزینه های آماده سازی نظیر نصب تجهیزات و …
  • هزینه های امور اداری جهت کسب مجوز راه اندازی
  • هزینه تعمیرات دوره ای و نگهداری تجهیزات

 

شرایط عمومی تاسیس خانه کودک

  1. خانه بازی کودک باید محله محور بوده و در هر محله یک خانه بازی وجود داشته باشد.
  2. قابلیت دسترسی راحت برای استفاده کنندگان
  3. بهتر است خانه بازی کودک، در اماکن عمومی و پارک ها تاسیس شده و طبقه اول آن، دارای حداقل مساحت ۵۰ متر مربع باشد.
  4. این مکان باید دارای سرویس های بهداشتی مناسب کودکان باشد
  5. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب
  6. کفپوش این مکان باید از نظر بهداشتی و کیفی مناسب باشد زیرا در غیر اینصورت با افتادن کودکان بر روی کفپوش، آنان را به بیماری های گوناگون دچار می کند.
  7. رنگ آمیزی شاد
  8. مهم تر از همه و در آخر اینکه، باید در خانه های بازی اصول ایمنی و بهداشتی به طور کامل رعایت گردد.

تأسیس خانه بازی

پیش از تاسیس خانه بازی بهتر است اطلاعات لازم در خصوص مدارک لازم برای تاسیس خانه بازی  را کسب کنید،سپس نسبت به دریافت مجوز اقدام کنید.

 

درآمد خانه بازی به چه مواردی بستگی دارد؟

در انواع سرمایه گذاری با پول کم می توان به راحتی سودهای کلان به دست آورد. درآمد خانه بازی کودک که یکی از همین نوع سرمایه گذاری ها می باشد، در شهرهای بزرگ و کوچک، کاملا متفاوت است. از نمونه این موارد می توان به بخش زیر اشاره کرد:

  • اولین و مهم ترین نکته موثر در درآمد خانه بازی کودک، موقعیت مکانی می باشد. لازم است پیش از شروع به کار، به تعداد خانه های بازی آن منطقه دقت کنید. علاوه بر این، مکان انتخابی شما، نقش بسیاری در سود و درآمد حاصل دارد.
  • تبلیغات شما در میزان درآمد خانه بازی، تاثیر بسزایی دارد. به این منظور که هر چه در فضای مجازی و سطح شهر، تبلیغات شما گسترده تر باشد، درآمد بالاتری را کسب می نمایید.
  • پس از تاسیس خانه بازی، برخورداری از ارتباطی خوب با مهد کودک ها، تاثیر زیادی در سودآوری شما داشته و به مکان شما، مشتری های محلی را جذب می کند.
  • از آنجایی که هزینه خدمات مراکز خانه بازی کودک به صورت ساعتی محاسبه می شود، اگر شما ساعات بیشتری بتوانید کودکان را سرگرم و جذب و نمایید، درآمد شما بیشتر خواهد شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 288 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.