بایروی قیمت سقف کشسان سرویس سه بعدی - بایروی

با پیشرفت های فناوری و ورود سبک های جدید معماری شاهد ظهور سقف کشسان سه بعدی در منازل و ساختمان ها هستیم. در ساخت سقف کشسان از نایلون مبتنی بر پلی ونیل کلراید استفاده می شود. سقف کشسان، سقفی یکپارچه است با مقاومت بسیار در برابر گرما و حرارت. می توان روی آن تکنولوژی پرسپکتیو یا چاپ سه بعدی اجرا کرد. نصب آن آسان است و فرایند کار به سرعت پیش می رود.

از طرح و الگوهای بی نظیر استفاده می شود. در زمان نصب باید دقت کافی بکار رود تا پارچه پارگی پیدا نکند. برای نصب از پروفیل های نگهدارنده برای اطراف سقف و دیوار استفاده می شود که مانند پایه عمل می کنند. سپس از فاصله یک متری با هیتر مخصوص گرما می دهند تا پارچه به پروفیل بچسبد.

عواملی در قیمت سقف کشسان سه بعدی تاثیر دارند، اما در واقع دو عامل بسیار مهم هستند:

مواد به کار رفته در ساخت پارچه

مصالحی که برای زیرسازی به کار می روند

منظور از مواد بکار رفته، صفحاتی است که بیننده ملاحظه می کند و در معرض دید هستند.  مصالحی هم در زیرسازی و اجرای سقف استقاده می شوند تا به سقف استحکام دهند و آن در جای خود محکم کنند کلا ابعاد کار و ابعاد محیط سقف و نیز جنس پارچه مورد استفاده در تعیین قیمت دخالت دارند.

در محاسبه هزینه اجرا نیز مواردی چون هزینه رفت و آمد مجریان پروژه، هزینه لوازم کار از کوچک ترین وسیله گرفته مانند میخ و پیچ و ……تا بزرگترین وسیله مانند خود پارچه مد نظر هستند.

عوامل مهم دیگری در قیمت سقف کشسان سه بعدی وجود دارند که عبارتند از اعتبار و شهرت شرکت مجری طرح، سطح تجربه و تخصص متخصصان آن، جغرافیای محلی که پروژه اجرا می شود و کیفیت مواد اولیه.

 

سقف کشسان سرویس بهداشتی

سقف های کشسانی به علت ضد آب بودن خراب نمی شوند و آب را در خود نگه می دارند و به وسیله متخصص این امر گوشه ی کشسان را باز می کند و آبی که در آن است را خالی می کند.

 

از فواید سقف کشسان باید از نصب سریع آن مقاومت بالایی که نسبت به آسیب های فیزیکی که وارد می شود و همینطور عایق بودن نسبت به سرو صدا بخاطر لایه ی محافظی که دارد نمی گذارد صدا رد بشود. همینطور تمیز کردن آن براحتی قابل انجام است.

انواع مختلف سقف کشسان مثل ساتین، براق، مات که آن را تعریف می کنیم.

سقف ساتین : سطح این سقف صاف است و نوع آن بصورت غیرشفاف و سیقلی می باشد نور را بخوبی منعکس می کند و برای نوردهی اتاق از ال ای دی مختص آن که به اس ام دی است باید استفاده کرد

سقف براق: این سقف حالت آینه مانند دارد و نمای خوبی سقف می دهد و همینطور می توان با یک طراحی خوب جلوه های قشنگی به سقف داد.

سقف مات: این سقف از روی اسم آن مشخص است که نمی توان پشت آن را دید و طرح مدرن قشنگی را پیاده می کند.

شما می توانید سقف کشسان سرویس بهداشتی خود را بخاطر این که در آپارتمان های ما کوچک است و بایستی سقف را از رنگ های شاداب استفاده کنیم خوبی سقف های کسشان این است که شرکت های تولید کننده متریال خود را ضمانت می کنند وبرای مشتری هم خیلی دلچسب تر است چون سقف های بکاربرده شده کاذب است و تاسیسات آبی و گازی از بالای سقف ها رد شده است ممکن است مشکلی پیش بیاید یا به هرنحوی موردی پیش بیاد که سقف کشسانی که نصب کردید خراب شود این ضمانت ها از این مسائل جلوگیری می کند.

 

سقف کشسان طرح فرشته

یکی از انواع سقف های کشسان سقف کشسان طرح فرشته است که جنس آن PVC می باشد. منظور از PVC پارچه های کشسانی می باشد که با حرارت به سقف و دیوار می چسبند.

فرشته ها امید و زندگی را نوید می دهند و وجود آن ها تداعی کننده آرامش، امنیت و پاکی است و به همین دلیل فرشته ها تاثیر بسیار زیادی بر کودکان دارند و همین امر موجب شده است که سقف طرح فرشته در اتاق کودکان، مهدکودک ها و بیمارستان های اطفال به وفور استفاده شود. این طرح به کودکان حس امنیت و دلگرمی می دهد.

هر چند که این پوشش به عنوان سقف شناخته شده است اما می توان از آن برای دیوار هم استفاده کرد. برای جذاب تر شدن سقف می توانیم از چراغ های هالوژنی استفاده کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 435 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.